SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Karolina Mikiciak wzmacnia client service Webtalk

Karolina Mikiciak vel Mikita objęła stanowisko account directorki w dziale client service w WebTalk. 

Karolina Mikiciak vel Mikita, fot. Iwona StepajtisKarolina Mikiciak vel Mikita, fot. Iwona Stepajtis

Dołączenie Karoliny Mikiciak do zespołu ma związek ze zmianami w strukturze client service WebTalk.

- Zasilenie naszego teamu przez Karolinę jest elementem konsekwentnie realizowanej strategii WebTalk, która ma na celu rozwój i wzmocnienie biznesu naszych klientów. Inwestujemy w doświadczenie biznesowe, a specjaliści, tacy jak Karolina, zdecydowanie nas w tym wspierają. Jej umiejętności wpisują się w naszą zasadę szerokiego spojrzenia na projekty i w potrzebę ich głębokiej analizy. To dzięki takim osobom tworzymy dojrzały zespół z kompetentnymi liderami na czele - podkreśla Agata Szybilska-Czech, client service director agencji.

Aktualnie, wraz z 15-osobowym teamem, którym zarządza, Mikiciak zajmuje się działaniami dla bogatego portfolio klientów, w tym między innymi dla marek: Volkswagen Samochody Dostawcze, Kia, Total, Azan (Brit i Carnilove), Fenedur, Hertz i Bosch.

Karolina Mikiciak vel Mikita z branżą marketingową związana jest od ponad 11 lat. Doświadczenie zdobywała zarówno w agencjach globalnych, jak i polskich: 180hb + Jung v. Matt, Ogilvy & Mather, Isobar, K2, Cut The Mustard. Realizowała nagradzane, kompleksowe kampanie 360 i projekty digitalowe dla klientów z różnych sektorów, m.in. Volkswagen, ING, Polpharma, Sanofi, Polkomtel, Kompania Piwowarska, Electrolux, Żywiec Zdrój czy H&M.

Dołącz do dyskusji: Karolina Mikiciak wzmacnia client service Webtalk

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl