TVP Seriale liderem wśród kanałów filmowo-serialowych w marcu, Canal+ Family zyskał najwięcej
Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w marcu 2023 roku zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Canal+ Family, a liderem spadków była stacja AXN Spin - raport Wirtualnemedia.pl.
Udział kanału TVP Seriale w rynku telewizyjnym wśród wszystkich w marcu 2023 roku wyniósł 1,60 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 14,29 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Wiceliderem była Stopklatka. W analizowanym okresie wynik stacji wyniósł 1,09 proc., po wzroście o 2,83 proc.
Na podium znalazł się jeszcze FOX, którego udział uplasował się na poziomie 0,70 proc. (do góry o 48,94 proc.). Stacja awansowała z czwartej lokaty.
Najwięcej zyskał Canal+ Family, który awansował z miejsca 26. na 21. Jego udział zwiększył się o 233,33 proc. do 0,10 proc.
Z kolei najwięcej straciła stacja AXN Spin - było to 50 proc. do 0,02 proc. Kanał spadł z pozycji 25. na 26. (ostatnią).
Rynek kanałów filmowo-serialowych wzrósł o 9 proc.
Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji sportowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w ostatnim miesiącu wyniósł 8,21 proc. Względem marca 2022 roku wzrost wyniósł 8,74 proc.
W grupie komercyjnej 16-49 w marcu 2023 roku pozycję lidera oglądalności także zajęły TVP Seriale - z udziałem na poziomie 1,74 proc. (wzrost o 21,68 proc.).
Drugą lokatę zajęła Stopklatka (0,95 proc. udziału; w dół o 11,21 proc.). Podium uzupełnia FOX (0,77 proc.; + 20,31 proc.).
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 300 proc. do 0,12 proc., też pochwalił się mógł Canal+ Family. W tym ujęciu także najwięcej stracił kanał AXN Spin - było to 50 proc. do 0,01 proc. udziału.
Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł 8,07 proc. (wzrost o 6,04 proc.).
Dołącz do dyskusji: TVP Seriale liderem wśród kanałów filmowo-serialowych w marcu, Canal+ Family zyskał najwięcej