Kamikaze zdobywa w przetargu obsługę junior-angin w social mediach
Agencja Kamikaze wygrała przetarg M.C.M Klosterfrau Healthcare na obsługę marki preparatu junior-angin w social mediach.
Zespół agencji zajmie się przygotowaniem i realizacją platformy komunikacji marki (media społecznościowe oraz blog). Odpowiada także za zakup mediów i prowadzenie kampanii.
- Wybraliśmy agencję Kamikaze, bo już na etapie przetargu wykazała się świetnym wyczuciem potrzeb naszej grupy docelowej. Przekonały nas propozycje kreatywnego angażowania odbiorców - nie tylko rodziców, ale też tych najmłodszych, z myślą o których tworzymy produkty junior-angin - mówi Jagoda Rutkowska, junior product manager w M.C.M Klosterfrau Healthcare.
Kamikaze zrealizowała już dla klienta m.in. cykl filmów edukacyjnych „Akademia Kreatywnego Rodzica”.
Marka preparatu na ból gardła u dzieci junior-angin nie była do tej pory obecna w mediach społecznościowych. Umowę zawarto do końca 2018 roku.
Dołącz do dyskusji: Kamikaze zdobywa w przetargu obsługę junior-angin w social mediach