K2 Precise obroniło budżet internetowy Carrefour Polska
Agencja K2 Precise obroniła w przetargu na obsługę digital budżet sieci Carrefour Polska. Pokonała w nim domy mediowe Publicis Media, Value Media (Group One), Arena (Havas Media Group), MullenLowe MediHub, They.pl i Grupę Adnext.
Przetarg miał za zadanie wyłonić partnera strategiczno-technologicznego w obszarze digital. Do zadań K2 Precise należy planowanie strategiczne, zakup mediów, segmentacja i komunikacja z klientami kanałami własnymi, optymalizacja customer experience, monitorowanie satysfakcji oraz lojalizacja klientów. Do agencji K2 trafi też wsparcie kreatywne wybranych aktywności marki.
- Carrefour dąży do zaoferowania swoim klientom najbardziej komfortowych i przyjemnych zakupów na polskim rynku, tworząc dla nich referencyjne środowisko omnikanałowe. Łączymy zakupy tradycyjne, internetowe i mobilne, a także szukamy synergii w komunikacji ATL, BTL i digital, aby dotrzeć do nich z najbardziej spersonalizowanym, angażującym i interesującym contentem marketingowym. K2 Precise, nasz dotychczasowy partner, najlepiej odpowiedział na nowe wyzwania stojące przed marką Carrefour w Polsce i to ta agencja będzie nas wspierać w obszarze digital w 2020 roku - mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych w Carrefour Polska.
K2 Precise broniło budżetu klienta, z którym pracuje od 2013 roku. Do przetargu zaproszone były domy mediowe Publicis Media, Value Media, Arena, MullenLowe MediHub, They.pl i Grupa Adnext.
Współpraca ma charakter długofalowy.
Do Carrefour Polska należy prawie 900 sklepów w pięciu formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Firma jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Dołącz do dyskusji: K2 Precise obroniło budżet internetowy Carrefour Polska
Po francusku, po staremu.
Którą agencję reprezentujesz?