Pięć osób z Polski w jury Global Best of the Best Effies
W ramach drugiej, tegorocznej edycji Global Best of the Best Effies w składzie jurorskim znalazło się 5 ekspertów branży marketingowej z Polski. Reprezentują takie firmy, jak Mastercard, Orange Polska, HBO, Reckitt Health&Nutrition i Volkswagen Group Polska.
W jury tegorocznej, drugiej edycji Global Best of the Best Effies zasiądzie 5 osób z polskiej branży komunikacji marketingowej.
Są to: Marta Życińska - vice president, marketing and communications w CEE Mastercard, Paweł Patkowski - brand & marketing communication director w Orange Polska, Anna Putts - director brand & content marketing Central Europe, HBO Europe, Inga Songin - regional marketing director PLEE, board of directors member w Reckitt Health and Nutrition oraz Arkadiusz Gwizdek, marketing director Skoda Polska - Volkswagen Group Polska.
Celem Global Best of the Best Effies jest określenie najskuteczniejszych działań marketingowych minionego roku spośród wszystkich zwycięzców Grand i Gold Effie na całym świecie.
Idea Global Best of the Best Effies ma jednoczyć społeczność marketingową wokół pomysłów, wiedzy i doświadczenia na największą możliwą skalę.
- Patrząc z tej perspektywy, obecność tak licznego grona z Polski pośród oceniających prace jurorów cieszy i nobilituje. Polska edycja Effie Awards od lat przoduje pod względem organizacji oraz rozwoju, dostarczając branży narzędzie edukacyjne, platformę wymiany
doświadczeń, ścierania się poglądów i wyznaczania standardów marketingu. To wszystko sprawia, że wiedza i doświadczenie płynące z Polski jest cenione - podkreślił Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, przewodniczący Effie Partner Council.
Zwycięzcy złota ze wszystkich kwalifikujących się konkursów Effie będą rywalizować o Global Grand Effie w swoich kategoriach. W końcowym etapie będą walczyć o statuetkę Iridium Effie, która jest przyznawana za najbardziej efektywne działania marketingowe na świecie. Jury składa się z kadry kierowniczej wyższego szczebla ze strony reklamodawców i agencji, reprezentujących różne dyscypliny.
Obrady jury będą miały formę zdalną.
Dołącz do dyskusji: Pięć osób z Polski w jury Global Best of the Best Effies