Johnson & Johnson ma nowe logo. Pierwsza zmiana od 1887 roku
Firma Johnson & Johnson zaprezentowała nową identyfikację wizualną. To pierwsza zmiana logo od 1887 roku.
Zmiana identyfikacji wizualnej Johnson & Johnson wiąże się z zawężaniem profilu działalności Johnson & Johnson do farmaceutyków i produktów medycznych.
Nowe logo w zmienionym odcieniu czerwieni klasyfikuje firmę jako "zajmującą się wyłącznie opieką zdrowotną", powiedziała Vanessa Broadhurst, wiceprezes wykonawczy firmy.
Nowa identyfikacja koresponduje z misją firmy, jaką jest "zdolność do natychmiastowego reagowania na wyzwania zdrowotne, ewolucja z duchem czasu".
Charakterystyczne logo do tej pory było "jednym z najdłużej używanych emblematów firmy na świecie", jak twierdziło J&J.
Nowe logo będzie stopniowo pojawiać się na sprzęcie medycznym i produktach farmaceutycznych J&J.
Na górze: nowe logo J&J, na dole poprzednia wersja
Oryginalny znak Johnson & Johnson, powstały na bazie podpisu współzałożyciela firmy Jamesa Wooda Johnsona będzie nadal widoczny na produktach konsumenckich, takich jak szampon dla niemowląt Kenvue, nowego brandu niedawno wydzielonego z J&J.
Dołącz do dyskusji: Johnson & Johnson ma nowe logo. Pierwsza zmiana od 1887 roku