SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Johnson & Johnson ma nowe logo. Pierwsza zmiana od 1887 roku

Firma Johnson & Johnson zaprezentowała nową identyfikację wizualną. To pierwsza zmiana logo od 1887 roku. 

Zmiana identyfikacji wizualnej Johnson & Johnson wiąże się z zawężaniem profilu działalności Johnson & Johnson do farmaceutyków i produktów medycznych.

Nowe logo w zmienionym odcieniu czerwieni klasyfikuje firmę jako "zajmującą się wyłącznie opieką zdrowotną", powiedziała Vanessa Broadhurst, wiceprezes wykonawczy firmy.

Nowa identyfikacja koresponduje z misją firmy, jaką jest "zdolność do natychmiastowego reagowania na wyzwania zdrowotne, ewolucja z duchem czasu".

Charakterystyczne logo do tej pory było "jednym z najdłużej używanych emblematów firmy na świecie", jak twierdziło J&J.

Nowe logo będzie stopniowo pojawiać się na sprzęcie medycznym i produktach farmaceutycznych J&J.

Na górze: nowe logo J&J, na dole poprzednia wersja 

Oryginalny znak Johnson & Johnson, powstały na bazie podpisu współzałożyciela firmy Jamesa Wooda Johnsona będzie nadal widoczny na produktach konsumenckich, takich jak szampon dla niemowląt Kenvue, nowego brandu niedawno wydzielonego z J&J.

Dołącz do dyskusji: Johnson & Johnson ma nowe logo. Pierwsza zmiana od 1887 roku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl