Joanna Żołyniak szefem działu analiz i wsparcia sprzedaży Wydawnictwa Bauer
W strukturze biura reklamy Wydawnictwa Bauer powołano dział oferty specjalnej oraz dział analiz i wsparcia sprzedaży. Jednocześnie powołano nowego dyrektora reklamy tytułów telewizyjnych.
Głównym zadaniem działu oferty specjalnej będzie przygotowywanie i sprzedaż reklamodawcom oferty crossegmentowej, wykorzystującej szerokie portfolio Wydawnictwa Bauera (jest w nim obecnie 38 tytułów). Ponadto zespół ten będzie realizował projekty niestandardowe.
Dział oferty specjalnej od lutego będzie liczył pięć osób. Znajdą się w nim Paulina Borkowska, Monika Walenko -Brzozowska, Katarzyna Kilanowska, Małgorzata Szymańska oraz Aneta Fizyczak. Menedżerowie oferty specjalnej zostali wyłonieni w drodze wewnętrznej rekrutacji. Podlegają bezpośrednio Izabeli Sarneckiej, dyrektor biura reklamy Wydawnictwa Bauer.
W związku ze zmianą organizacji biura reklamy powstał także dział analiz i wsparcia sprzedaży, którym kierować będzie Joanna Żołyniak, dotąd starszy specjalista ds. badań i analiz. Dział ten będzie złożony z grafików, analityków oraz koordynatorów. - Nie mamy jeszcze w pełni skompletowanego składu - mówi nam Maciej Brzozowski, pytany o nazwiska osób, które będą w nim pracować.
W styczniu br. miały miejsce także zmiany wśród szefów części zespołów biura reklamy. Aneta Rym-Gałka została nowym dyrektorem reklamy pism telewizyjnych. Zaś Cezary Kozieł, dotąd kierownik reklamy pism telewizyjnych, awansował na stanowisko dyrektora reklamy tego segmentu.
Dołącz do dyskusji: Joanna Żołyniak szefem działu analiz i wsparcia sprzedaży Wydawnictwa Bauer