Joanna Brodzik i Paweł Wilczak reklamują Cyfrowy Polsat i Plus (wideo)
Joanna Brodzik i Paweł Wilczak, znani z roli pary w serialu „Kasia i Tomek”, zostali twarzami kampanii reklamowej SmartDomu, wspólnej usługi Cyfrowego Polsatu i Plusa. Aktorzy wystąpią w spotach przygotowanych przez agencją Grey Group.
Beata Białkowska, dyrektor zarządzająca ds. marketingu w Cyfrowym Polsacie, na wczorajszej konferencji prasowej podkreśliła, że już na początku prac nad kampanią pojawił się pomysł na zatrudnienie w niej Brodzik i Wilczaka. Uznano, że oboje najlepiej pasują do wizerunku marki SmartDom. - To ciepła, rodzinna, autentyczna, para z dużym poczuciem humoru - tłumaczy Białkowska.
>>> SmartDom wspólną ofertą Cyfrowego Polsatu i Plusa. 240 zł zniżki w ciągu dwóch lat
Brodzik i Wilczak wystąpią w serii reklam telewizyjnych SmartDomu. Będą w nich w zabawnych, domowych sytuacjach pokazywać, jakie korzyści płyną z posiadania kilku usług Plusa i Cyfrowego Polsatu. Aktorzy 10 lat temu wystąpili w roli pary w serialu komediowym TVN „Kasia i Tomek”. Dotąd odmawiali jednak wspólnych występów w reklamie.
Akcja reklamowa SmartDomu od 18 lutego będzie prowadzona w telewizji (Polsat, TVN, TVP1, TVP2, kanały tematyczne) i internecie (m.in. Gazeta.pl, Onet.pl, Interia.pl, Youtube.pl, ipla.tv, strony Netshare, wyszukiwarki, serwisy społecznościowe, blogosfera), a w kolejnych tygodniach obejmie także radio (rozgłośnie ogólnopolskie), prasę (TV guide’y, tygodniki opinii i dzienniki) oraz nośniki zewnętrzne.
W ramach kampanii Wilczak i Brodzik będą też prowadzić bloga połączonego z facebookowymi fanpage’ami Cyfrowego Polsatu i Plusa. Znajdą się na nim wrażenia związane z korzystaniem z programu SmartDom oraz komentarze i rady w zakresie trendów w unowocześnianiu domu. Ponadto aktorzy wystąpią w serii virali internetowych, które trafią na Youtube, Facebooka i inne strony z materiałami wideo.
Kreację kampanii przygotowała agencja Grey Group, spoty wyreżyserował Bartek Ignaciuk. wyprodukowała firma TFP, a postprodukcją zajęło się Chimney Pot.
Za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe PHD Media Direction i Carat Polska.
Dołącz do dyskusji: Joanna Brodzik i Paweł Wilczak reklamują Cyfrowy Polsat i Plus (wideo)