Jaźwiecki i Kucińska: z Novimedia Content Publishing do własnej agencji Polish Creative Group
Działalność rozpoczęła agencja content marketingowa Polish Creative Group, której szefem jest Maciej Jaźwiecki, a głównym konsultantem - Angelika Kucińska. Oboje poprzednio pracowali w Novimedia Content Publishing.
Polish Creative Group zajmuje się tworzeniem strategii i zarządzaniem treściami kreatywnymi dla firm - na wszystkie możliwe platformy i narzędzia (m.in. internet i custom publishing). Agencja dostarcza kontent w każdej formie: tekstowej, graficznej i wideo. Stale współpracuje w tym zakresie z I Like Photo Group, znaną agencją specjalizującą się w produkcji treści foto i wideo.
Obecnie Polish Creative Group realizuje projekty dla Tomasz Ossoliński Group, Gdansk Shipyard/ISD Polska, Polsko-Ukraińskiej Izby Gospodarczej, MTM Ostróda czy Panattoni Europe. Agencja planuje uruchomienie biur na Ukrainie i w USA. Jest też partnerem wspierającym w Content Marketing Institute.
Szefem Polish Creative Group jest Maciej Jaźwiecki, który poprzednio przez wiele lat był związany z Novimedia Content Publishing, z którą m.in. zdobył 13 nagród światowych przyznawanych przez Custom Content Council. Wcześniej był konsultantem m.in. dla takich marek jak VISA, Burton Snowboards, DuPont. Jednocześnie jest doradcą strategicznym w Polsko-Ukraińskiej Izbie Gospodarczej.
Z kolei głównym konsultantem ds. strategii w Polish Creative Group, nadzorującym działania agencji, jest Angelika Kucińska. Poprzednio w Novimedia Content Publishing odpowiadała za obsługę firm takich jak Peugeot, Śnieżka czy Raiffeisen Bank Polska, a wcześniej współtworzyła magazyn miejski „Hiro” i pracowała w serwisie T-Mobile Music.
Dołącz do dyskusji: Jaźwiecki i Kucińska: z Novimedia Content Publishing do własnej agencji Polish Creative Group