SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ruszyła aplikacja Kuźniara Voice House Club

Aplikacja Voice House Club, oferująca podcasty, e-booki i audycje oraz kontakt z ich twórcami, oficjalnie wystartowała. Założycielem Voice House jest Jarosław Kuźniar.

Jarosław Kuźniar (fot. materiały prasowe)Jarosław Kuźniar (fot. materiały prasowe)

Członkowie Voice House Club mają dostęp do treści premium, które pomagają w rozwoju zawodowym i osobistym. Mogą też prowadzić pogłębione rozmowy ze swoimi mentorami. Twórcy chwalą się, że to pierwszy taki format w polskim świecie audio.

„W Voice House Club stworzyliśmy wyjątkową społeczność złożoną ze specjalistów świata biznesu, edukacji, sportu i rozrywki oraz Słuchaczy, liderów opinii, ludzi ceniących krytyczne myślenie i zafascynowanych różnorodnością świata. Aplikacja to pewien fundament niezwykle wartościowej przestrzeni, w której wszyscy cenimy jakość, a jednocześnie szanujemy czas odbiorców” - mówi Jarosław Kuźniar,

Po dwóch miesiącach testów beta aplikacji, przeanalizowaniu sugestii i uwag od kilkuset subskrybentów i wprowadzeniu usprawnień, aplikacja Voice House Club przeszła do ostatniej fazy.

„Niezwykle cenne wskazówki testerów, którzy nam zaufali i podzielili się z nami informacjami o swoich podcastowych oczekiwaniach, pozwoliły stworzyć aplikację idealnie skrojoną pod wymagających Słuchaczy. Nie obyło się bez >bugów< czy komplikacji, ale determinacja wygrała” - komentuje Grzegorz Miśta, project manager Voice House Club.

Beta-testy poprzedziła ankieta, w której ponad 200 respondentów podzieliło się swoimi preferencjami na temat korzystania treści audio oraz innych źródeł do samorozwoju. Badania pozwoliły określić m.in. konsumpcję podcastów u ankietowanych – ulubioną tematykę, poświęcony czas czy typ urządzeń, z których na co dzień czerpią inspiracje i wiedzę.

Czym jest Voice House Club?

Klubowicze w aplikacji mają pierwszeństwo do premier odcinków podcastów z domu podcastowego Voice House oraz specjalnych, poszerzonych audycji, niedostępnych na innych platformach podcastowych. Voice House Club skupia ekskluzywne treści i pogłębione rozmowy, które są praktycznym uzupełnieniem podcastów Voice House, w e-booki, spotkania z autorami, livestreamingi, czy nagrania z backstage'u.

Jak zapewniają twórcy, w audycjach występują specjaliści, których wiedza i rady pomagają znaleźć właściwy kurs we współczesności, prowadzić zdrowe życie, satysfakcjonujący biznes, znaleźć lub zmienić pracę, a przy tym serdecznie się pośmiać, wzruszyć i docenić swoje „tu i teraz”. Tematycznie największy nacisk położony jest na rozwój osobisty, biznes, technologię, ale też lifestyle i rozrywkę.

Aplikację można pobrać w wersji na iOS i Android. Użytkownicy mają możliwość ściągnięcia podcastów na smartfon, kolejkowania i słuchania ich w wersji offline. Słuchacze mogą kontrolować też prędkość odtwarzania audycji. Dla wygody kierowców został przygotowany „tryb samochodowy” z uproszonym wyglądem, który kompatybilnie działa m.in. z włączoną nawigacją.

Dostęp do Voice House Club można wykupić w subskrypcji tygodniowej (9 zł), miesięcznej (29 zł) oraz rocznej (290 zł, obecnie w promocji za 232 zł) - także z opcją „kup na prezent”.

Voice House Club może rozwijać się dzięki subskrybentom

Dzięki wsparciu słuchaczy i wykupieniu dostępu do aplikacji, zespół Voice House może rozwijać popularne formaty podcastów i dostarczać wiedzę czy rozrywkę.

„Możliwe, że korzystanie z takich form wsparcia jak Patronite byłoby łatwiejsze, my jednak stawiamy na tworzenie jakości, która budzi zaufanie słuchaczy. Subskrypcja Voice House Club oznacza też niezależność, która jest niezbędna przy tworzeniu wartościowych treści. To nasi subskrybenci dają nam tę szansę” - podkreśla Kuźniar.

Grupa Kuźniar Media jest właścicielem marek Voice House i Voice House Club. Zespół odpowiada za scenariusze, nagrania w studio, produkcję i postprodukcję treści oraz dystrybucję podcastów, viedocastów, jak również dodatków.

Należąca do Jarosława Kuźniara agencja content marketingowa Kuźniar Media, do której należy m.in. platforma Voice House, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 89 proc. do 3,45 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Ruszyła aplikacja Kuźniara Voice House Club

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość
Zero komentarzy świadczy już chyba o tym, że tego pana nikt już nie pamięta
odpowiedź
User
Gość 2
A czy po przesłuchaniu będę mógł zwrócić nagranie jak zakupy w Wallmart?
odpowiedź
User
Mariusz
Kuźniar chce powtórzyć sukces TheMuba. Ktoś o tym jeszcze pamięta, jego vod z Borysem Szycem.
odpowiedź