Janusz Sielicki research directorem w Interaktywnym Instytucie Badań Rynkowych
Janusz Sielicki objął stanowisko research directora w Interaktywnym Instytucie Badań Rynkowych. Wcześniej pracował w CBM Indicato i GfK Polonia.
Jako research director Janusz Sielicki odpowiada w Interaktywnym Instytucie Badań Rynkowych za rozwój oferty badań marketingowych, wsparcie merytoryczne zespołu oraz relacje z klientami. Do jego zadań należy również opracowanie koncepcji poszerzenia portfolio IIBR m.in. o nowe techniki realizacji badań.
Przez ostatnich 11 lat Sielicki pracował w GfK Polonia, gdzie pełnił funkcje m.in. dyrektora ds. badań oraz dyrektora działu custom research, services research & consulting. W firmie stworzył panel internetowy, zespół Mystery Shopping oraz zespół jakościowy specjalizujący się w badaniach rynku usług, a także wprowadził do oferty wiele narzędzi i metod prowadzenia badań. Wcześniej był związany z CBM Indicato, gdzie przeszedł ścieżkę od ankietera do project managera.
Dołącz do dyskusji: Janusz Sielicki research directorem w Interaktywnym Instytucie Badań Rynkowych