Jakub Polakowski za Maję Biniewicz na czele strategii w K2 Media
Jakub Polakowski awansował w agencji K2 Media (należącej do Grupy K2) na stanowisko dyrektora strategii. Zastąpił na nim Maję Biniewicz, która odchodzi z firmy.
W nowej funkcji Polakowski pokieruje kilkuosobowym działem strategii w K2 Media. Będzie odpowiadał za budowanie i wdrażanie strategii dla kluczowych klientów, a także z gronem managerów wyznaczał strategiczne kierunki rozwoju agencji.
Pracuje w dziale strategii K2 Media od ponad roku, poprzednio pełnił funkcję strategy managera. Wcześniej pracował m.in. w Starcom MediaVest Group, z branżą internetową jest związany od 10 lat.
Realizował projekty dla klientów takich jak m.in. Coca-Cola, Mondelez, Agora, Fiat, Honda, PZU, Kredyt Bank, Warta, Raiffeisen Polbank, Meritum Bank, Allegro, Nutricia, USP Zdrowie, GSK, L’Oreal i Dr Irena Eris.
Będąca poprzednio dyrektorem strategii Maja Biniewicz odeszła z K2. Jej dalsze plany zawodowe nie są na razie znane.
Dołącz do dyskusji: Jakub Polakowski za Maję Biniewicz na czele strategii w K2 Media