„Jaka to melodia?” ma ćwierć miliona widzów mniej
Średnio 274 tys. widzów mniej niż rok temu ogląda program „Jaka to melodia?” w TVP1. W okresie od 1 stycznia do 4 kwietnia br. teleturniej przed odbiorniki przyciągał średnio 946 tys. widzów, co przełożyło się na 9,34 proc. udziału rynkowego wśród wszystkich widzów – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia premierowych odcinków teleturnieju „Jaka to melodia?” wyemitowanych w okresie od 1 stycznia do 4 kwietnia br. wyniosła 946 tys. osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 9,34 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,78 proc. w grupie 16-49 i 6,31 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarły Wirtualnemedia.pl.
Teleturniej nadawany jest w dni powszednie ok. 17.23 i w weekendy o 18.40.
Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął odcinek audycji z 8 stycznia. Śledziło go średnio 1,35 mln osób.
Poniżej pięć odcinków z największą widownią:
Dla porównania, na początku poprzedniego roku (tj. w okresie od 1 stycznia do 4 kwietnia ub.r.) teleturniej „Jaka to melodia?” w Jedynce śledziło 1,22 mln osób, co przełożyło się na 11,62 proc. udziału w 4+, 6,73 proc. w 16-49 oraz 7,25 proc. w 16-59. Tytuł stracił prawie 274 tys. widzów.
Teleturniej oparty jest na amerykańskim formacie „Name That Tune”. TVP1 emituje go od 4 września 1997 roku
Gospodarzem „Jaka to melodia?” od sezonu 2019/2020 jest Rafał Brzozowski. W sezonie 2018/2019 teleturniej prowadził Norbert „Norbi” Dudziuk, a przez poprzednie 21 lat w tej roli występował Robert Janowski.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2023 roku wyniósł 7,68 proc.
Dołącz do dyskusji: „Jaka to melodia?” ma ćwierć miliona widzów mniej