Ponad 100 tys. osób kupiło dostęp do gali KSW. Canal+: Jesteśmy bardzo zadowoleni
Dostęp do transmisji gali XTB KSW Epic, na której odbyła się walka Tomasz Adamek - Mamed Chalidow wykupiło w Canal+ online ponad 100 tys. osób. - Zainteresowanie wydarzeniem było bardzo duże, co odzwierciedla liczba sprzedanych dostępów. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyniku - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska.
W poprzednich latach głównie Polsat Box (wcześniej Cyfrowy Polsat) oferował transmisje sportowe w modelu pay-per-view, czyli możliwości wykupienia dostępu do konkretnego wydarzenia. Transmisja z XTB KSW Epic była więc dla Canal+ pewnym eksperymentem.
Wszystkie gale KSW od początku 2022 roku były pokazywane w Viaplay. Sobotnie wydarzenie było jednak dodatkowym, którego nie obejmowała umowa ze skandynawskim serwisem streamingowym. Viaplay do lata 2025 roku wycofa się z Polski.
Sobotnią galę mogli obejrzeć nowi subskrybenci pakietów Canal+ Seriale i Filmy (39,99 zł za pierwszy miesiąc, potem 29 zł miesięcznie) albo Canal+ (59,99 zł za pierwszy miesiąc, za następne 54 zł). Dotychczasowi użytkownicy Canal+ online mieli możliwość wykupienia transmisji za 39,99 zł. Galę XTB KSW Epic można było też oglądać w serwisie KSWepic.tv należącym do federacji KSW. Oferowane były tam dwa warianty: - Basic za 40,99 zł (transmisja w jakości 1080p i dostęp do jej zapisu przez 48 godzin po gali), - Premium za 45,99 zł (transmisja w jakości 1080p i dostęp do jej zapisu przez 168 godzin po gali).
Miliony ze sprzedanych dostępów
Podczas sobotniej walki Adamek pokonał Chalidowa. Po trzech rundach Chalidow zdecydował się wycofać z pojedynku ze względu na kontuzję prawej ręki. Dzięki temu zwycięstwo mógł ogłosić Adamek. Choć wielu kibiców liczyło na bardziej emocjonujący pojedynek, to organizatorzy ogłosili sukces imprezy.
Współwłaściciel federacji Martin Lewandowski był pytany przez dziennikarzy czy liczba sprzedanych dostępów PPV przekroczyła 100 tys. - Bardzo dobre pytanie, bardzo dobre! Powyżej, dużo powyżej proszę państwa. Ogólnie bardzo zadowolony jestem naprawdę z całości i chciałbym, żeby main event dotrwał do końca - mówił Lewandowski (cytat za mma.pl). Wojsław Rysiewski dyrektor sportowy KSW stwierdził z kolei, że być może sprzedaż zakręciła się w okolicy 150 tys.
Jeśli przyjmiemy, że każda spośród 100 tys. osób wykupujących dostęp do walki zapłaciła 39,99 zł, to KSW zarobił na wydarzeniu prawie 4 mln zł. Dzięki imprezie Canal+ online pozyskał dodatkowych subskrybentów. Mogą oni przekonać się do serwisu i zachować subskrypcję także w kolejnych miesiącach. Canal+ online wciąż oferuje pakiety z możliwością obejrzenia gali. Osoby, które nie chcą mieć do niej zapisu dostępu, mogą zdecydować się na pakiety Canal+ Seriale i Filmy oraz Canal+ (ze sportem) w standardowych cenach – 29 i 54 zł miesięcznie.
Dołącz do dyskusji: Ponad 100 tys. osób kupiło dostęp do gali KSW. Canal+: Jesteśmy bardzo zadowoleni
Aż do 60-tki. Adamek da radę.