Nowe kanały telewizyjne w usłudze CDA TV
Kanały Telewizji Puls poszerzyły zasięg w streamingu. Od 28 marca TV Puls i Puls 2 wchodzą w skład usługi CDA TV platformy CDA Premium.
Subskrybenci serwisu streamingowego znajdą stacje na pozycjach 5 i 6. - Internet stał się ważnym kanałem dystrybucji kanałów telewizyjnych, dlatego cieszymy się, że TV Puls i Puls 2 będą dostępne dla naszych widzów również w serwisie CDA. To odpowiedź na oczekiwania i przyzwyczajenia tych widzów, którzy preferują oglądanie telewizji w sieci. – powiedział Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls.
Zasięg techniczny TV Puls i Puls 2
Telewizja Puls to trzecia największa telewizja komercyjna w Polsce – nadawca dwóch ogólnopolskich kanałów telewizyjnych TV Puls i Puls 2 z wielogodzinnym pasmem Puls Kids dla dzieci i ich rodziców. W zasięgu TV Puls znajduje się 33,9 mln widzów, a Puls 2 – 33,4 mln widzów (dane Nielsena z lutego 2024 roku).
TV Puls i Puls 2 są dostępne na ogólnopolskim MUX-2 naziemnej telewizji cyfrowej. Stacje oferują też platformy cyfrowe i sieci kablowe, a także serwisy streamingowe Canal+ online, Megogo, Sweet.tv, GoNet.tv i Televio.
W ofercie kanałów TV Puls i Puls 2 są filmy, seriale, animacje i produkcje własne (m.in. seriale: „Lombard. Życie pod zastaw”, „Dzielnica strachu”). Telewizja Puls współpracuje też z największymi międzynarodowymi wytwórniami i krajowymi dystrybutorami kontentu jak m.in.: The Walt Disney Company, Warner Bros., NBC Universal, Paramount Global, Sony Pictures Entertainment, Monolith Films, SPI Innternational czy Kino Świat.
Ponad 666 tys. subskrypcji CDA Premium
CDA S.A. jest właścicielem ogólnodostępnego serwisu społecznościowego z treściami wideo - cda.pl - oraz płatnej platformy z filmami i serialami na życzenie oraz telewizją na żywo - CDA Premium. Usługa CDA Premium oferuje dostęp do szerokiego katalogu filmów i seriali na żądanie (ponad 15 tys. pozycji) oraz telewizji na żywo (dostępne są różne pakiety programów, łącznie w ofercie jest ponad 90 stacji telewizyjnych).
CDA wypracowało w 2023 roku 84,78 mln zł przychodów, co wobec 71,52 mln zł rok wcześniej oznacza wzrost o 18,5 proc. Na koniec ub.r. na platformie CDA Premium, także w ramach dwóch pakietów CDA TV ze streamingiem kanałów telewizyjnych, było sprzedanych 666,2 tys. jednostkowych subskrypcji. To o nieco ponad 100 tys. więcej niż kwartał wcześniej (564 tys.) oraz o przeszło 130 tys. więcej niż przed rokiem (529,4 tys.).
CDA Premium działa nie tylko na komputerach, smartfonach czy telewizorach Smart TV. Firma współpracuje z Emitelem, operatorem multipleksów naziemnej telewizji cyfrowej. Dzięki temu serwis z filmami i serialami jest dostępny na 86 kanale (LCN) naziemnej telewizji cyfrowej. Mogą korzystać z niego posiadacze telewizorów obsługujących funkcję HbbTV, które są podłączone do internetu.
Dołącz do dyskusji: Nowe kanały telewizyjne w usłudze CDA TV