Internet najlepszą drogą dotarcia do studentów
Z badania firmy Burst Media wynika, że najskuteczniejszym dla reklamodawców medium, poprzez które mogą dotrzeć do studentów, jest Internet - donosi serwis Marketing Charts.
Studenci przeznaczają więcej czasu na korzystanie z Internetu niż z jakiegokolwiek innego medium. 33 procent z nich spędza ponad 10, a 19,6 procenta ponad 20 godzin online tygodniowo.
Dla porównania tylko 16,6 procenta ogląda więcej niż 10 godzin telewizji w tygodniu, a w przypadku radia odsetek ten wyniósł tylko 5,5 procenta.
Dodatkowo studenci podczas oglądania telewizji czy też słuchania radia, jednocześnie korzystają z Internetu. 50,6 procenta z nich jest online podczas oglądania telewizji, a 43,5 procenta przy jednoczesnym słuchaniu radia.
Najpopularniejszym wśród studentów zajęciem online jest korzystanie z komunikatorów internetowych. Następne w kolejności są: pobieranie muzyki/plików MP3, szukanie informacji o szkole/pracy, granie w gry internetowe, czytanie informacji rozrywkowych/plotek, słuchanie radia internetowego, czytanie lokalnych, ogólnokrajowych i międzynarodowych newsów oraz oglądanie wideo online.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Internet najlepszą drogą dotarcia do studentów