SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Intermarché z optymizmem reklamuje „warzywne akcje i inspiracje” (wideo)

Ruszył nowy cykl reklam Intermarché, którego główną bohaterką jest radosna klientka tych sklepów. Akcję przygotowały firmy marketingowe DDB&tribal, Cut/Cut Production House i MediaCom Warszawa.

Spoty z kampanii są utrzymane w wesołej, familijnej stylistyce. Występuje w nich optymistyczna kobieta, która w sklepach Intermarché kupuje produkty żywnościowe, a potem przyrządza z nich posiłki dzieciom i partnerowi.

W pierwszej reklamie promowane są warzywa. Spot jest oparty na żartobliwych nawiązaniach do filmów akcji. Kończy się sloganem „Świeżo. Tanio. Z optymizmem”, rozszerzoną wersją poprzedniego hasła Intermarché „Świeżo. Tanio”.

 

Akcja reklamowa ruszyła we wtorek, będzie prowadzona w telewizji, radiu, internecie oraz samych sklepach Intermarché (materiały POS).

Kreacją kampanii zajęła się agencja DDB&tribal, która od roku zajmuje się obsługą reklamową Intermarché.

Spot zrealizował Cut/Cut Production House (należący do Grupy DDB), a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

Dołącz do dyskusji: Intermarché z optymizmem reklamuje „warzywne akcje i inspiracje” (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hmmm
Z pewnością ciekawsze niż większość reklam w tej kategorii, ale albo wyraźny VO albo muzyka - na czymś trzeba się skupić! Oczywiście fajna muzyka i na prezentacji fajnie się sprzedawało (DDB ma ciągoty do tej polskiej muzyki), ale tak doświadczeni ludzie powinni wiedzieć, że to rozprasza uwagę i odbiorca nie zapamiętuje przekazu.

Elo
odpowiedź
User
gęsto pod tym VO
ktoś tego słuchał przez gorsze głośniki w studio?
odpowiedź
User
Bartek
Jestem zwykłym konsumentem, w żaden sposób nie powiązanym z branżą reklamową. Uwielbiam tą reklamę. Za każdym razem gdy "leci", odrywa mnie od tego co wówczas robię i jest to chyba pierwsza reklama, która tak na mnie działa. Kapitalne połączenie przekazu i wokalu w tle.
odpowiedź