Intermarché z optymizmem reklamuje „warzywne akcje i inspiracje” (wideo)
Ruszył nowy cykl reklam Intermarché, którego główną bohaterką jest radosna klientka tych sklepów. Akcję przygotowały firmy marketingowe DDB&tribal, Cut/Cut Production House i MediaCom Warszawa.
Spoty z kampanii są utrzymane w wesołej, familijnej stylistyce. Występuje w nich optymistyczna kobieta, która w sklepach Intermarché kupuje produkty żywnościowe, a potem przyrządza z nich posiłki dzieciom i partnerowi.
W pierwszej reklamie promowane są warzywa. Spot jest oparty na żartobliwych nawiązaniach do filmów akcji. Kończy się sloganem „Świeżo. Tanio. Z optymizmem”, rozszerzoną wersją poprzedniego hasła Intermarché „Świeżo. Tanio”.
Akcja reklamowa ruszyła we wtorek, będzie prowadzona w telewizji, radiu, internecie oraz samych sklepach Intermarché (materiały POS).
Kreacją kampanii zajęła się agencja DDB&tribal, która od roku zajmuje się obsługą reklamową Intermarché.
Spot zrealizował Cut/Cut Production House (należący do Grupy DDB), a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Intermarché z optymizmem reklamuje „warzywne akcje i inspiracje” (wideo)
Elo