Interia codziennie z innym logo jako kartką z kalendarza
Na stronie głównej portalu Interia.pl codziennie logo będzie prezentowane w niej innej formie, pełniącej funkcję kartki z kalendarza. - To pierwsze z wielu planowanych przez nas zabaw z nowym logotypem - zapowiada Filip Lenart, dyrektor marketingu i PR w Grupie Interia.
W pierwszym okolicznościowym logo Interia.pl przypomina o zdobyciu przez polskich siatkarzy tytułu mistrzów świata w Meksyku, co miało miejsce dokładnie 40 lat temu, 28 października 1974 roku. Kolejne wersje znaku będą nawiązywać m.in. do rocznic otrzymania Nagrody Nobla przez Marię Skłodowską-Curie, skonstruowania pierwszego przekaźnika telewizyjnego, pierwszej udanej transplantacji serca w Polsce przeprowadzonej przez Zbigniewa Religę oraz premier komedii „Kevin sam w domu” i płyty Led Zeppelin „IV”.
Wydarzenia, do których odnosić się będzie zabawa, będą schowane pod logo na stronie głównej portalu. W pierwszych dniach zabawy na stronie głównej portalu obok logo widoczna będzie duża czerwona strzałka opatrzona napisem „Ciekawy?”. Ma ona zachęcić użytkowników do odkrycia całego zdjęcia oraz do zapoznania się z opisem wydarzenia, z którym jest ono powiązane.
Przypomnijmy, że od początku września Interia.pl ma nowe logo (zobacz szczegóły). Jednocześnie w nowej wersji udostępniono stronę główną portalu (więcej na ten temat).
- Wybierając ten znak, od razu zakładaliśmy, że charakterystyczne liternictwo stanie się bazą dla jego wypełniania i kolorowania, co z kolei nawiązuje do specyfiki produktu, jakim jest portal. Wypełniamy nasze strony informacjami o otaczającym nas świecie, tak jak ważne wydarzenia wypełniają nasze logo - opisuje Filip Lenart, dyrektor marketingu i PR w Grupie Interia. - Z drugiej strony kartka z kalendarza idealnie wpisuje się w nasz claim „Ciekawi od zawsze”, bo przypomina daty ważnych, ale przede wszystkim ciekawych zdarzeń - dodaje.
W sierpniu br. Interia.pl zanotowała 7,3 mln użytkowników i 708,8 mln odsłon, a sama strona główna portalu - 4,07 mln użytkowników i 251,9 mln odsłon według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Interia codziennie z innym logo jako kartką z kalendarza