SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Usługa płatnicza InPostu ma już milion użytkowników

Usługa płatnicza InPost Pay ma już milion użytkowników. Ruszyła w czerwcu ubiegłego roku.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Start InPost Pay ogłosił w czerwcu ubiegłego roku Rafał Brzoska, szef InPostu. Biznesmen określił usługę firmy jako „największa innowację od czasu Paczkomatu".

InPost Pay to usługa, która łączy płatność i dostawę za pomocą jednego przycisku – dostępnego zarówno na karcie produktu, jak i w koszyku. Wystarczy wybrać opcję "Utwórz koszyk z InPost Pay", a następnie przejść do InPost Mobile, aby sfinalizować zakup. Aplikacja automatycznie zaproponuje preferowaną formę dostawy oraz metodę płatności – wystarczy podać je tylko raz podczas rejestracji.

- Blisko 85 proc. użytkowników InPost Pay stanowi nową grupę klientów dla naszych partnerów e-commerce – pozyskujemy ich spośród milionów korzystających z usług InPost. Skracamy również cały proces zakupowy do kilkudziesięciu sekund, zachowując przy tym możliwość cross-sellu oraz lojalizacji klientów przez sprzedającego – podsumowuje Szymon Wałach, VP ds. digital i strategii InPost.

Dołącz do dyskusji: Usługa płatnicza InPostu ma już milion użytkowników

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl