ING w kampanii „Hulaj z głową. Bezpiecznie” zachęca do mądrego korzystania z elektrycznych hulajnóg (wideo)
ING Bank Śląski rozpoczął nową kampanię pod hasłem „Hulaj z głową. Bezpiecznie”, w której zachęca do mądrego korzystania z elektrycznych hulajnóg. Towarzyszy jej promocja 30 minut darmowej jazdy od ING na elektryczne hulajnogi i skutery. Akcję przygotowały Gong (GroupOne), Papaya Films i MullenLowe MediaHub.
- Elektryczne hulajnogi zawojowały dosłownie i w przenośni nasze miasta, co wpisuje się w trend rozwoju elektromobilności w Polsce. Często jednak przypisujemy hulajnogom wszystko co złe. Najczęściej wymieniane przewinienia to: duża prędkość, jeżdżenie w dwójkę, jeżdżenie po alkoholu, zastawianie przejść. Dlatego chcemy oddać głos hulajnogom - mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
W krótkich formach wideo, elektryczna hulajnoga, z humorem i dystansem opowiada o tym jak źle jest traktowana przez swoich użytkowników, jak często jest porzucana, niszczona, zmuszana do niebezpiecznej jazdy. Bank adresuje w swojej komunikacji najczęstsze problemy jakie obserwujemy w otoczeniu i jakie są społecznie dyskutowane.
- Hulajnogi, jak każdą nowość, musimy oswoić i to chcielibyśmy zrobić w naszej akcji edukacyjnej. Liczymy, że taka akcja z jednej strony pomoże uświadomić jak korzystać z elektrycznych pojazdów a z drugiej sprawi, że zaczniemy wszyscy równie dużo uwagi poświęcać wskazywaniu dobrych praktyk zamiast demonizować hulajnogi w naszym otoczeniu - dodaje Pasterczyk
W akcji „Hulaj z głową. Bezpiecznie” ING Bank Śląski stara się przekazać Polakom, że wynajęta elektryczna hulajnoga to nie żaden „potwór” ale sposób na ułatwienie życia. To mniej samochodów na drogach, szybki dojazd do najbliżej stacji metra, przystanku autobusowego lub pracy. Dodatkowo, każdy może skorzystać z 30 minut darmowej jazdy od ING wypożyczonym elektrycznym pojazdem – hulajnogą lub skuterem.
Akcja „Hulaj z głową. Bezpiecznie” towarzyszy najnowszej kampanii ING Banku Śląskiego „Czy potrzebujemy aż petycji od naszych dzieci żeby coś zmienić?”, w której inspiracją są dzieci i ich działania na rzecz poprawy sytuacji klimatycznej. Dzieci w zabawny ale zdecydowany sposób składają petycję dorosłym wskazując w niej problemy, które powinny być jak najszybciej rozwiązane. Dają do zrozumienia, że dorośli muszą na poważnie zająć się tym tematem.
Kampania prowadzona jest w internecie. Za jej kreację i realizację odpowiada agencja Gong (GroupOne), produkcją zajęło się Papaya Films. Spoty wyreżyserował Jan Foryś, a media do kampanii kupił dom mediowy MullenLowe MediaHub.
Dołącz do dyskusji: ING w kampanii „Hulaj z głową. Bezpiecznie” zachęca do mądrego korzystania z elektrycznych hulajnóg (wideo)