ING zachęca do przenoszenia biznesu do sieci w kampanii „Działam dalej”
W nowej kampanii „Działam dalej” ING Bank Śląski zachęca firmy do przenoszenia działalności do sieci. Działania przygotowały Brain i MullenLowe Media Hub.
Kampania "Działam dalej" obejmuje internet (digital i social media) oraz radio.
– Wiemy, że doświadczenia ostatnich miesięcy są trudne ale nie powinny powstrzymywać przedsiębiorczych Polaków przed działaniem. Przygotowaliśmy ofertę, która pomoże im w łatwy sposób zacząć sprzedawać w internecie: sklep gotowy w niecały tydzień, wsparcie w jego skonfigurowaniu i co najważniejsze brak opłat na starcie – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Kampanii towarzyszy promocja założenia i prowadzenia e-sklepu lub e-hurtowni na start za 0 zł przez 3 miesiące. Dodatkowo firma zapewnia wsparcie w przeprowadzeniu kampanii marketingowych i wygenerowaniu pierwszych internetowych zamówień.
Kreację przygotowała agencja Brain, a za planowanie i zakup mediów odpowiada MullenLowe Media Hub.
Dołącz do dyskusji: ING zachęca do przenoszenia biznesu do sieci w kampanii „Działam dalej”