Influencerzy Torii, PK Sisters, Coocharz w Rokmates
Do agencji influencer marketingu Rokmates dołączyło dziesięciu twórców internetowych. Są wśród nich m.in. Torii (łącznie 2,2 mln subskrypcji na trzech kanałach na YouTubie), duet PK Sisters (1,4 mln obserwujących na TikToku) czy Coocharz (258 tys. obserwujących na Instagramie).
W ostatnich miesiącach do managementu agencji influencer marketingu Rokmates dołączyło dziesięciu twórców internetowych, publikujących treści na YouTubie, TikToku oraz Instagramie. Są wśród nich m.in. gamingowy youtuber Torii, Patrycja i Kinga Roszczyk publikujące familijne treści rozrywkowe jako „PK Sisters” czy zajmujący się gotowaniem Jakub „Coocharz” Przeździecki.
Rokmates reprezentuje influencerów
Ponadto do managementu agencji Rokmates dołączyli: Daria „Inspektor P” Papis (historie kryminalne), Panda Gaming (gry wideo), Kacper „Katzpersky” Rudziński (gry wideo), Luczek (gry wideo), Natalia „xnati.fit” Aksiucik (dietetyka), Natalia „Natsul” Sulima (dietetyka i fitness) oraz Mateusz „Popcornzilla” Papis (popkultura). Dziesięciu wymienionych wcześniej twórców prowadzi łącznie ponad 20 profili na YouTubie, TikToku oraz Instagramie, które mają łącznie około 6 mln obserwacji.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W ostatnim czasie część wymienionych influencerów wzięła udział w działaniach promocyjnych m.in. takich marek jak Sokołów, Lego, Lipton czy Multikino.
W ramach managementu Rokmates buduje partnerskie relacje z internetowymi twórcami, wspierając ich rozwój i realizując z nimi kampanie dla marek z różnych branż.
Dołącz do dyskusji: Influencerzy Torii, PK Sisters, Coocharz w Rokmates