Impact CEE z większym działem sprzedaży, dołącza Maciej Osajda
Z początkiem września do Impact CEE dołączył Maciej Osajda, który objął nowoutworzone stanowisko business development & sales director w dziale Partnerships.
Do zadań Macieja Osajdy będzie należała m.in. rozbudowa i dostosowanie do nowych wyzwań struktury sprzedażowej - w szczególności w kontekście pozyskiwania klientów komercyjnych.
Maciej Osajda od ponad 20 lat związany jest z branżą mediów, w tym od kilkunastu lat jako manager sprzedaży. Ostatnio pracował w Polsat Media na stanowisku client service director/sponsorships. Zarządzał działem sprzedaży sponsoringu telewizyjnego, który zbudował od podstaw w 2009 r., a także wspierał zespół projektów specjalnych w obszarze reklamy niestandardowej i współpracy z najważniejszymi klientami oraz domami mediowymi.
Wcześniej, od 2003 r. doświadczenie zdobywał w Biurze Reklamy Wydawnictwa Bauer, m.in. jako dyrektor działu reklamy prasy kobiecej.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Dołącz do dyskusji: Impact CEE z większym działem sprzedaży, dołącza Maciej Osajda