IKEA z product placementem w trzecim sezonie „Domowych rewolucji”
Sieć sklepów IKEA została partnerem programu wnętrzarskiego „Domowe rewolucje” z Dorotą Szelągowską w roli głównej. Nowy, trzeci sezon produkcji będzie emitowany na antenach HGTV Home & Garden oraz TVN.
W „Domowych rewolucjach” Dorota Szelągowska w kilka dni, wraz z ekipą budowlaną, przeprowadza remont całego domu i urządza go na nowo. W nowym sezonie programu meble i dodatki niezbędne do urządzenia wnętrz dostarczy IKEA. W programie pojawiać się będą również porady ekspertów tej sieci sklepów.
„Domowe rewolucje” będą emitowane na antenie HGTV w piątek o godzinie 22 od 5 października. TVN natomiast pokaże ten sam odcinek w każdą niedzielę o godzinie 18.
Drugi sezon programu, który emitowany był jesienią ub.r. w HGTV okazał się sukcesem – oglądało go średnio ok. 137 tys. widzów, produkcja miała zdecydowanie lepsze wyniki oglądalności od średnich stacji.
Dołącz do dyskusji: IKEA z product placementem w trzecim sezonie „Domowych rewolucji”