HSH Chemie ze zmienioną identyfikacją wizualną
Agencja Czteryczwarte Brand Design wygrała przetarg na rebranding dystrybutora chemii HSH Chemie, którego efektem jest wprowadzana właśnie nowa identyfikacja wizualna.
Poprzedni znak HSH powstał dwie dekady temu, przestał zatem odzwierciedlać tożsamość marki. Firma chciała podkreślić nowoczesny charakter i obecną pozycję rynkową.
Agencja Czteryczwarte Brand Design przygotowała spójny system identyfikacji wraz z nowym logo. Znak graficzny nawiązuje do dawnego tylko poprzez kształt okręgu i kolorystykę.
Podstawową wyróżnikiem wizualnym nowej identyfikacji jest budowanie konturem prostych i łatwych do zdekodowania kształtów, zachowujących miękki charakter linii ze znaku marki. Transparentne, przecinające się linie nawiązują do przejrzystości relacji w HSH.
HSH Chemie sprowadza produkty z całego świata i dystrybuuje je w krajach CEE, a jej oferta obejmuje 11 segmentów asortymentu chemii (od suplementów, przez chemię budowlaną po pasze dla zwierząt hodowlanych).
Dołącz do dyskusji: HSH Chemie ze zmienioną identyfikacją wizualną