476 tys. widzów „Hotelu Paradise” w TVN7. Rośnie zainteresowanie reality-show w Player.pl
Wiosenne odcinki programu Siódemki „Hotel Paradise” po ponad trzech tygodniach emisji ogląda średnio 476 tys. widzów, o 246 tys. osób mniej niż nadawany rok temu trzeci sezon reality-show. Program notuje rekordowe wyniki oglądalności w Player.pl, oglądalność obecnego sezonu jest najwyższa w historii - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia pierwszych trzynastu odcinków piątego sezonu reality-show „Hotel Paradise”, wyemitowanych w okresie od 21 lutego do 14 marca 2022 roku wyniosła 476 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 3,38 proc. w gronie wszystkich widzów i 5,61 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 1 mln widzów w 4+ i 516 tys. w 16-49.
Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 23 lutego. Śledziło ją średnio 536 tys. osób.
Dla porównania, trzeci sezon „Hotelu Paradise” emitowany rok temu po trzech tygodniach śledziło średnio o 246 tys. osób więcej. W okresie od 22 lutego do 11 marca ub.r. produkcja gromadziła średnio 722 tys. widzów, co dało Siódemce 4,95 proc. udziału w 4+ i 9,25 proc. w 16-49.
Reality-show ma nieco niższe wyniki od średnich długookresowych udziałów stacji w 4+ i wyraźnie wyższe w 16-49. Na przykład w 2021 roku wynik Siódemki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,58 proc., a w grupie 16-49 było to 4,16 proc.
„Hotel Paradise” hitem Player.pl
Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że początek piątego sezonu „Hotelu Paradise” w serwisie Player.pl osiąga najwyższe wyniki oglądalności w porównaniu do początków poprzednich czterech edycji show. Platforma nie zdradza konkretnych danych (np. liczby odsłon) dotyczących oglądalności programu.
- Z sezonu na sezon format zyskuje na popularności, nowy sezon „Hotelu” wystartował wyżej i od 3 tygodni angażuje większą widownię w porównaniu do poprzedniego sezonu w analogicznym okresie od premiery - informuje nas biuro prasowe TVN Grupa Discovery.
Jak zdradza nam nadawca „piąty sezon „Hotelu Paradise” wystartował w drugiej połowie lutego, a obok „Behawiorysty” i „Ślubu od pierwszego wejrzenia” znajduje się w top 3 najchętniej oglądanych formatów w serwisie Player.pl w lutym oraz wśród najlepiej pozyskujących formatów od startu wiosennej ramówki”. - „Hotel Paradise” niezmiennie utrzymuje pozycję lidera w kategorii reality oraz szerzej - w całej grupie programów rozrywkowych w lutym. Format angażuje znaczną część bazy Playera - co tydzień po format przychodzi ok. 25 proc. użytkowników aktywnie korzystających z serwisu Player.pl - komunikuje nam TVN Grupa Discovery.
„Hotel Paradise” to reality-show stworzony dla amerykańskiej telewizji FOX. Formuła programu polega na tym, że grupa singli mieszkająca w luksusowym hotelowym kurorcie w każdym tygodniu musi łączyć się w pary i wspólnie dzielić pokój hotelowy. Pozostała jedna osoba musi sparować się w następnym odcinku, albo opuścić kurort. W to miejsce pojawia się nowy uczestnik.
Piąta edycja polskiej wersji „Hotel Paradise” realizowana jest w Panamie (dwie pierwsze kręcone były na Bali, a trzecia i czwarta - na Zanzibarze). Bez zmian gospodynią programu jest Klaudia El Dursi.
Dołącz do dyskusji: 476 tys. widzów „Hotelu Paradise” w TVN7. Rośnie zainteresowanie reality-show w Player.pl