Home.pl startuje w Bułgarii i na Węgrzech. W planach Czechy i Słowacja
Firma home.pl oferująca usługi internetowe uruchomiła swoje oddziały w Bułgarii i na Węgrzech. Home.pl będzie tam sprzedawał swoje produkty pod marką Ionos, w drugim kwartale 2020 roku planuje także start na rynkach czeskim i słowackim.
Home.pl jest operatorem usług internetowych związanych m.in. z pocztą elektroniczną, prowadzeniem stron internetowych, oferuje też narzędzia związane e-commerce, bezpieczeństwem sieciowym czy wspierające zaawansowaną pracę grupową.
Home.pl w Bułgarii i na Węgrzech
Do tej pory Home.pl prowadził swoją działalność na rodzimym polskim rynku oraz w Rumunii. Teraz firma poinformowała że rozpoczęła pod marką Ionos sprzedaż swoich usług także w Bułgarii i na Węgrzech.
Home.pl podkreśla, że na Węgrzech i w Bułgarii funkcjonuje ponad 1,1 mln małych i średnich firm. Kraje te są znane dzięki technologicznym startupom o globalnym zasięgu. Pochodzą stamtąd m.in. pCloud, AImotive czy Prezi.
– Bułgaria i Węgry to kraje z wysokim wzrostem PKB i potencjałem w zakresie transformacji cyfrowej – wyjaśnia w komunikacie Marcin Kuśmierz, prezes home.pl. - W obu przypadkach strategie rządowe aktywnie wspierają rozwój sektora nowych technologii, a małe i średnie firmy są ich głównymi beneficjentami. Chcemy być ich partnerem w zakresie wykorzystania nowych technologii informatycznych.
15 rynków do 2025 roku
Home.pl zapowiada, że uruchomienie sprzedaży dla małych i średnich firm w dwóch nowych krajach to element strategii firmy zakładającej obecność na co najmniej piętnastu rynkach zagranicznych do 2025 r.
W drugim kwartale 2020 r. home.pl planuje uruchomić sprzedaż usług internetowych na rynkach czeskim i słowackim. Będzie to odpowiednio 5. i 6. rynek w Europie Środkowo-Wschodniej.
Dołącz do dyskusji: Home.pl startuje w Bułgarii i na Węgrzech. W planach Czechy i Słowacja