SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Hitler, KFC, Nikon, Kim Dzong, Victoria’s Secret - najbardziej obraźliwe reklamy

Wśród finalistów tegorocznego konkursu Chip Shop Awards w kategorii „Reklamy najbardziej niepoprawne politycznie” znalazły się m.in. layouty promujące KFC, Nikon i Victoria’s Secret oraz reklamy oparte na wizerunkach Hitlera i Kim Dzong Una.

Do konkursu Chip Shop Awards można zgłaszać nie tylko reklamy wyemitowane w mediach lecz również te niezaakceptowane przez klientów oraz parodie reklam. Hasłem przewodnim konkursu jest „Kreatywność bez granic”, dlatego wśród jego kategorii są m.in. „Najlepsze plagiaty reklam”, „Najbardziej niesmaczne reklamy”, „Najlepsze remake’i reklam” czy „Najbardziej szokujący slogan”.

>>> Najbardziej niesmaczne reklamy: Apple, Gates, Jackson, Dulux...

Uroczyste ogłoszenie zwycięzców tegorocznej edycji Chip Shop Awards nastąpi 13 czerwca w Londynie.



Marka: Daz
Agencja: Studio Precept



Marka: Iran
Autorzy: Romain Passelande - copywriter, Charlane Belliot - art director



Marka: Green Party
Autorka: Jenna Gardner


Marka: Nikon
Agencja: Company: School of Communication Arts


 


Marka: Monster.com
Agencja: School of Communication Arts


 


Marka: The Labour Party
Agencja: LHM Media


 


Marka: Tiffany & Co
Agencja: Branded3

Dołącz do dyskusji: Hitler, KFC, Nikon, Kim Dzong, Victoria’s Secret - najbardziej obraźliwe reklamy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Preceptor
No nareszcie poszliście po rozum do głowy i wszystkie reklamy daliście na jednej stronie, a nie na podstronach, żeby klikać i nabijać odsłony. :-)
0 0
odpowiedź