Havas Media Group z globalnym budżetem LG Electronics
Sieć Havas Media Group wygrała przetarg na obsługę budżetu mediowego koncernu LG Electronics. W ponad 60 krajach, m.in. w Polsce, będzie się tym zajmować dom mediowy Arena Media.
Poprzednio dla LG Electronics na polskim rynku pracował dom mediowy Mindshare Polska. Obecnie finalizowane są warunki współpracy koncernu elektronicznego z polskim oddziałem Arena Media.
Sieć Arena Media będzie pracować dla wszystkich kategorii produktów LG w ponad 60 krajach na całym świecie. To część globalnej obsługi koncernu przez Havas Media Group, do której należy Arena Media.
„LG Electronics czerpie inspirację ze swoich klientów na całym świecie. Mam nadzieję, że z Havas Media Group, jako naszym partnerem mediowym, będziemy w stanie jeszcze bardziej zaangażować konsumentów i sprawić, by na ich twarzach pojawił się uśmiech” - mówi Ki-wan Kim, CEO LG Electronics.
Przypomnijmy, że LG Electronics ogłosiło przed tygodniem wprowadzenie ujednoliconej komunikacji marketingowej (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Havas Media Group z globalnym budżetem LG Electronics