Hasbro przenosi globalny budżet mediowy z Omnicomu do GroupM
Amerykański producent zabawek Hasbro (m.in. Little Pony, Play-doh, Furby) konsoliduje swój globalny budżet mediowy w MediaCom (GroupM/WPP). Tym samym kończy dotychczasową siedmioletnią współpracę z Omnicom Media Group.
MediaCom już współpracuje z Hasbro - planuje i kupuje media do jego kampanii na niektórych rynkach, m.in. w regionie LATAM i w Chinach. Omnicom obsługiwał budżet mediowy producenta zabawek m.in. na rynku amerykańskim.
Teraz firma zdecydowała, że skonsoliduje globalny budżet mediowy w jednej agencji i wybrała do tego MediaCom.
Omnicom pracował dla Hasbro od 2013 roku.
- Podjęliśmy decyzję o konsolidacji zakupów mediów w ramach jednej agencji, aby zarówno zwiększyć wydajność, jak i zapewnić najlepsze narzędzia i zasoby dla naszych obecnych wspólnych potrzeb w całej naszej globalnej działalności - powiedział rzecznik Hasbro. - Po dokładnym przeglądzie agencji i obecnych partnerstw, zdecydowaliśmy, że wszystkie nasze rynki globalne będą obsługiwane wyłącznie za pośrednictwem GroupM.
Globalne wydatki mediowe Hasbro wynoszą około 210 mln dolarów.
Dołącz do dyskusji: Hasbro przenosi globalny budżet mediowy z Omnicomu do GroupM