Oglądalność „Halo tu Polsat”: program zyskuje widzów
W miniony weekend wystartował program „Halo tu Polsat”. Nowa śniadaniówka przyciągnęła w pierwszych trzech dniach emisji przed telewizory średnio 169 tys. widzów, a widownia rosła z odcinka na odcinek.
Nowy program śniadaniowy Polsatu, który zadebiutował na antenie w weekend, jest nadawany trzy razy w tygodniu: od piątku do niedzieli, między godziną 8 a 11. W okresie od 30 sierpnia br. do 1 września „Halo tu Polsat” oglądało średnio 169 tys. widzów, co dało stacji 3,68 proc. udziału w grupie wszystkich widzów (4+), 4,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 4,23 proc. w grupie 16-59.
Najwięcej widzów miało trzecie, niedzielne wydanie programu, które obejrzało nieco ponad 195 tys. widzów Polsatu, przy czym grono odbiorców rosło z odcinka na odcinek. Nie jest to jednak zaskoczeniem, bo zasadniczo weekendowe wydania programów śniadaniowych mają więcej widzów niż odcinki emitowane w dni powszednie.
Kto prowadzi “Halo tu Polsat”?
Program „Halo tu Polsat” prowadzą Agnieszka Hyży i Maciej Rocka, Maciej Kurzajewski i Katarzyna Cichopek oraz Krzysztof Ibisz i Paulina Sykut-Jeżyna. Póki co na ekranie zadebiutowały dwa pierwsze z wymienionych duetów. Hyży i Rock poprowadzili pierwsze, piątkowe wydanie, a dawni prezenterzy “Pytania na śniadanie” w TVP2 byli gospodarzami sobotniego i niedzielnego odcinka.
Czytaj także: Rusza "Halo tu Polsat". Miszczak: będziemy rozpychać się na rynku
Poza tym, w ekipie nowego programu znajdują się także: Mateusz Gessler, Ewa Wachowicz i Martin Gimenez Castro, którzy królują w telewizyjnej kuchni, Aleksander Sikora, który przygotowuje newsy ze świata show-biznesu oraz reporterzy Anna Rubaj i Maks Behr. Rubaj będzie prowadziła relacje na żywo i przygotowywała reportaże o zagadnieniach społecznych, natomiast Mehr będzie zajmował się tematyką kulturalną.
Śniadaniówka Polsatu z udziałem publiczności
Program "Halo tu Polsat" nadawany jest ze studia znajdującego się w hali 500 w kompleksie Cyfrowego Polsatu w Warszawie. Uwagę zwraca kolorowa oprawa graficzna, obrotowa kanapa znajdująca się w centrum studia oraz balkony, na których zasiada widownia. To właśnie udział publiczności - jak na razie - najbardziej wyróżnia śniadaniówkę Polsatu na tle konkurencji. Tę stanowią przede wszystkim programy “Dzień Dobry TVN” i “Pytanie na śniadanie” TVP2, oba nadawane siedem dni w tygodniu.
Dołącz do dyskusji: Oglądalność „Halo tu Polsat”: program zyskuje widzów