SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grzegorz Kłusek business development managerem w Veneo

Do zespołu agencji digitalowej Veneo dołączył Grzegorz Kłusek na stanowisko business development manager. Wcześniej związany był m.in. z Opus B oraz Dziadkiem do orzechów.

Kłusek w Veneo będzie odpowiedzialny za zarządzanie procesem sprzedaży, pozyskiwanie leadów, ich kwalifikację i ofertowanie przy ścisłej współpracy z działem strategiczno-kreatywnym.

- Grzegorz dołączył do naszego zespołu w ważnym momencie – uważnie obserwujemy rynek i dostrzegamy, że wzrasta świadomość myślenia o rozwoju biznesu poprzez budowanie siły marki. Jako agencja strategiczno-kreatywna jesteśmy gotowi, by w 2023 – z pomocą Grzegorza - pomóc kolejnym markom budować swoją wartość - mówi Beata Mordarska, CEO / head of strategy & creative w Veneo.

Do tej pory Kłusek współpracował już z największymi polskimi i światowymi brandami – m.in. Netflix, ING Bank, Tarczyn, Lubella, Lajkonik, Porta czy Góralki.

Dołącz do dyskusji: Grzegorz Kłusek business development managerem w Veneo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl