Grzegorz Kłusek business development managerem w Veneo
Do zespołu agencji digitalowej Veneo dołączył Grzegorz Kłusek na stanowisko business development manager. Wcześniej związany był m.in. z Opus B oraz Dziadkiem do orzechów.
Kłusek w Veneo będzie odpowiedzialny za zarządzanie procesem sprzedaży, pozyskiwanie leadów, ich kwalifikację i ofertowanie przy ścisłej współpracy z działem strategiczno-kreatywnym.
- Grzegorz dołączył do naszego zespołu w ważnym momencie – uważnie obserwujemy rynek i dostrzegamy, że wzrasta świadomość myślenia o rozwoju biznesu poprzez budowanie siły marki. Jako agencja strategiczno-kreatywna jesteśmy gotowi, by w 2023 – z pomocą Grzegorza - pomóc kolejnym markom budować swoją wartość - mówi Beata Mordarska, CEO / head of strategy & creative w Veneo.
Do tej pory Kłusek współpracował już z największymi polskimi i światowymi brandami – m.in. Netflix, ING Bank, Tarczyn, Lubella, Lajkonik, Porta czy Góralki.
Dołącz do dyskusji: Grzegorz Kłusek business development managerem w Veneo