Grupa Freundschaft wypromuje brokera XTB
Grupa Freundschaft wygrała przetarg na realizację globalnej kampanii reklamowej domu maklerskiego XTB.
Przedmiotem współpracy będzie międzynarodowa kampania. Działania obejmą przygotowanie materiałów komunikacyjnych, produkcję spotów i sesji zdjęciowej.
XTB z nową agencją reklamową
- W trakcie przetargu poszukiwaliśmy partnera, który potwierdzi zrozumienie dla celów biznesowych jakie stawiamy przed nową kampanią oraz zaproponuje kreatywny sposób na połączenie naszej oferty i kluczowych elementów strategii marki. Jesteśmy przekonani, ze agencja doskonale wywiąże się z tych założeń, a kampania osiągnie odpowiednie wyniki - powiedział Szymon Szymański, deputy global marketing director w XTB.
Agencja Freundschaft odpowiada za koncept oraz realizację wszystkich działań związanych z najbliższą kampanią marki XTB. Realizacja została powierzona agencji w ramach wygranego przetargu.
Poprzednio XTB współpracował reklamowo z agencją Saatchi & Saatchi.
Dom maklerski XTB realizował w 2016 roku projekt edukacyjny z udziałem piłkarza Grzegorza Krychowiaka. Akcję wspierała kampania w internecie przygotowana przez iProspect (Dentsu Aegis Network Polska).
Dołącz do dyskusji: Grupa Freundschaft wypromuje brokera XTB