Grupa Eurozet znów podnosi ceny reklam
Średnio o 4 proc. wzrosną od września ceny reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych w Grupie Eurozet. To już druga podwyżka w tym roku.
Z początkiem września br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Nadawca zaznacza, że wpływ na tę decyzję miała dobra koniunktura na rynku reklamy radiowej oraz systematycznie rosnące wyniki słuchalności stacji należących do Grupy.
Zmiana średnich cen reklam w pasmach w godzinach 6-20 w całym tygodniu dla pakietów Audio ZET Boost i Audio ZET wyniesie 4 proc., a dla samego Radia ZET - 3,9 proc.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Dobra koniunktura na rynku reklamy radiowej oraz rosnąca siła naszych produktów pozwala nam dynamicznie reagować na ruchy konkurencji - komentuje podwyżkę Maciej Moszczyński, dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet.
Według Kantar Media w pierwszym półroczu 2024 roku Grupa Eurozet osiągnęła bardzo dobrą dynamikę sprzedaży. Jej przychody wzrosły cennikowo o 20 proc. rok do roku, przy 9-procentowej dynamice dla całego rynku radiowego.
Dynamika przychodów jest skorelowana z bardzo dobrymi wynikami słuchalności Radia ZET. Udział w czasie słuchania tej ogólnopolskiej stacji w ostatniej fali badania Radio Track (V-VII 2024) poprawił się o 8,7 proc. względem analogicznego okresu w 2023 roku.
Będzie to już druga podwyżka cen reklam w Grupie Eurozet. Pod koniec kwietnia ceny podniesiono średnio o 5 proc.
Z początkiem września zdrożeją też reklamy w stacjach Grupy RMF- średnio o 5 proc.
Dołącz do dyskusji: Grupa Eurozet znów podnosi ceny reklam