SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa Allegro-GG z miliardem odsłon mobilnych, najbardziej w górę Grupa Polska Press, Interia i ZPR Media (top 20)

W sierpniu br. serwisy i aplikacje Grupy Allegro-GG zanotowały ponad miliard krajowych odsłon mobilnych, Grupa Wirtualna Polska - prawie 890 mln, a Grupa Onet-RASP - 714 mln. Wśród czołowych wydawców największych udział mobile’u w całym ruchu miały Grupa Marquard Media, Grupa Gazeta.pl i Grupa Edipresse.pl, a największe wzrosty w skali roku osiągnęły Grupa Polska Press, Grupa Interia i Grupa ZPR Media.

W serwisach i aplikacjach Grupy Allegro-GG użytkownicy w sierpniu br. wykonali 1,03 mld krajowych odsłon mobilnych, które stanowiły 25,6 proc. wszystkich odsłon krajowych - wynika z danych Megapanelu PBI/Gemius opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. W ciągu roku ruch mobilny u wydawcy wzrósł o 434,5 mln odsłon, czyli 72,3 proc.

Grupie Allegro-GG większość ruchu mobilnego zapewnia mobilna wersja komunikatora GG, która w sierpniu zanotowała 809,6 mln krajowych odsłon mobilnych. Natomiast w serwisie Allegro.pl wykonano ich 164,1 mln.

Strony i aplikacje Grupy Wirtualna Polska miały 889,6 mln krajowych odsłon mobilnych, o 353,1 mln więcej niż rok wcześniej (to 65,8 proc. w górę). Zaznaczmy, że w ciągu tego roku Grupa WP przejęła kilka mniejszych wydawców i serwisów, m.in. Grupę Money.pl, Grupę NextWeb Media, Open.fm i Polskastacja.pl. Z kolei Grupa Onet-RASP (która na przełomie ub. i br. kupiła NK.pl) osiągnęła wzrost ruchu mobilnego o 288,3 mln odsłon (czyli 67,7 proc.), do 714,1 mln.

Ponad dwukrotnie liczba krajowych odsłon mobilnych zwiększyła się w serwisach i aplikacjach Grupy Interia.pl (o 105 proc., do 291,4 mln), Grupy Polska Press (o 124,3 proc., do 89 mln) i Grupy ZPR Media (o 107,6 proc., do 34 mln). Natomiast jako jedyna w zestawieniu spadek zanotowała Grupa Demotywatory.pl - o 5,5 mln odsłon (czyli 17,8 proc.).

Na Ulub.pl krajowe odsłony mobilne stanowiły 60,7 proc. wszystkich odsłon krajowych. Wśród największych wydawców najwyższą wartość tego wskaźnika osiągnęła Grupa Gazeta.pl (36,1 proc.), a wśród mniejszych podmiotów - Grupa Marquard Media (46,8 proc.), Bezuzyteczna.pl (39,1 proc.), Grupa Edipresse.pl (35,2 proc.) i Trojmiasto.pl (35,1 proc.).

Ranking grup witryn i witryn niezgrupowanych objętych audytem site-centric według miesięcznej liczby krajowych odsłon mobilnych

lp.

węzeł

sierpień 2015

sierpień 2014

odsłony

(%)

odsłony

(%)

1

Grupa Allegro - GG

1 035 284 200

25,57%

600 793 188

14,41%

2

Grupa Wirtualna Polska

889 655 934

25,18%

536 506 092

13,48%

3

Grupa Onet - RASP

714 062 346

21,89%

425 767 726

15,90%

4

Grupa Interia.pl

291 357 356

25,00%

142 134 428

14,89%

5

Grupa Gazeta.pl

263 344 290

36,10%

141 019 819

18,41%

6

Grupa Polska Press

88 964 742

25,76%

39 666 965

15,26%

7

Grupa Fotka.pl

62 594 002

22,28%

62 243 610

19,76%

8

ulub.pl

60 464 382

60,72%

46 628 695

42,97%

9

Grupa TVN

48 624 155

28,76%

27 915 243

19,26%

10

bezuzyteczna.pl

42 331 001

39,12%

24 788 709

22,39%

11

Grupa ZPR Media

33 968 846

33,02%

16 365 745

18,42%

12

filmweb.pl

29 162 098

14,87%

20 187 668

8,43%

13

cda.pl

29 019 554

19,26%

9 431 055

9,99%

14

Grupa Demotywatory.pl

25 276 440

10,53%

30 765 678

9,57%

15

Grupa Edipresse.pl

21 136 267

35,19%

13 232 312

19,94%

16

trojmiasto.pl

18 108 487

35,09%

11 633 810

19,26%

17

Grupa Cyfrowy Polsat

16 402 021

20,54%

7 210 547

9,65%

18

wiocha.pl

16 035 947

25,41%

10 143 561

12,65%

19

Grupa Ceneo.pl

15 629 767

22,26%

8 908 340

13,52%

20

Grupa Marquard Media

15 246 786

46,78%

10 323 503

33,42%

Dołącz do dyskusji: Grupa Allegro-GG z miliardem odsłon mobilnych, najbardziej w górę Grupa Polska Press, Interia i ZPR Media (top 20)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Kolejny raz bezsensowne porównanie. To tak jakby porównywać sprzedaż chleba do sprzedaży drzwi.
odpowiedź