Grupa 4fun Media z 13,5 mln zł wpływów i 2,9 mln zł zysku
W pierwszej połowie br. grupa 4fun Media osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych z działalności kontynuowanej z 10,07 do 13,53 mln zł i wyniku netto z 1,64 mln zł straty do 2,94 mln zł zysku.
Licząc z działalnością zaniechaną przychody grupy 4fun Media poszły w dół z 24,36 do 13,53 mln zł. Firma w połowie ub.r. sprzedała 51 proc. udziałów spółek prowadzących działalność jako agencja reklamowa Bridge2fun.
Natomiast jesienią ub.r. sprzedała swojemu większościowemu akcjonariuszowi kanały telewizyjne, zbyła też kilka spółek e-commerce’owych.
Przychody z reklamy zewnętrznej poszły w górę z 8,47 do 11,59 mln zł (do 4fun Media należy spółka Screen Network zajmująca się cyfrową reklamą zewnętrzną), a z portalu naEkranie.pl - z 553,4 tys. zł do 1,15 mln zł.
Wpływy z dystrybucji zmniejszyły się z 621,2 do 524,6 tys. zł, a z działalności holdingowej wzrosły ze 151,8 do 291,1 tys. zł.
Koszty operacyjne działalności kontynuowanej zwiększyły się nieznacznie - z 11,16 do 11,2 mln zł. W pionie reklamy zewnętrznej zmalały z 8,68 do 8,38 mln zł, a w obszarze działalności holdingowej poszły w górę z 311,3 do 531,3 tys. zł.
Zysk EBITDA grupy 4fun Media zwiększył się z 1,52 do 6,57 mln zł. Wynik operacyjny poszedł w górę z 2,18 mln zł straty do 2,86 mln zł zysku, a wynik netto - z 1,64 mln zł straty do 2,94 mln zł zysku.
Pod koniec kwietnia 4fun Media poinformowała, że zaczyna szukać inwestora dla swojej spółki zależnej zarządzającej serwisem o popkulturze naEkranie.pl.
W czwartek na koniec sesji giełdowej kurs 4fun Media wynosił 6,46 zł, co przekładało się na kapitalizację w wysokości 27,38 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Grupa 4fun Media z 13,5 mln zł wpływów i 2,9 mln zł zysku