Grey New York otrzymało nagrodę Emmy za najlepszą reklamę 2013 roku (wideo)
Nowojorski oddział agencji Grey otrzymał tegoroczną nagrodę Emmy za spot reklamowy zrealizowany dla firmy Canon.
Zwycięski spot nosi nazwę „Inspired” i przedstawia różne sytuacje, w których profesjonalni i amatorscy fotografowie poświęcają się oraz wykazują kreatywnością by uchwycić jak najlepsze ujęcia.
Przedstawiono tutaj m.in. próby fotografowania z lampą błyskową w jaskini pełnej nietoperzy czy uchwycenia toczącej się po ulicy płonącej opony. Całość kończy szybki pokaz wykonanych zdjęć.
Za reklamę odpowiada agencja Grey New York. Wyprodukowała ją firma MJZ, a rolę reżysera pełnił Nicolai Fuglsig. Wygrana ta przerwała 4-letnią passę agencji Wieden + Kennedy, która w tym roku była nominowana za spot „Jogger” zrealizowany dla Nike’a.
Dwie pozostałe nominacje do tej nagrody to opracowany przez BBH i Google Creative Lab „Jess Time” promujący przeglądarkę Chrome oraz będący reklamą Grey Poupon's „The Chase” autorstwa agencji Crispin Porter + Bogusky.
W tym roku nagrody Emmy rozdano po raz 65.
Dołącz do dyskusji: Grey New York otrzymało nagrodę Emmy za najlepszą reklamę 2013 roku (wideo)