SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grey New York otrzymało nagrodę Emmy za najlepszą reklamę 2013 roku (wideo)

Nowojorski oddział agencji Grey otrzymał tegoroczną nagrodę Emmy za spot reklamowy zrealizowany dla firmy Canon.

Zwycięski spot nosi nazwę „Inspired” i przedstawia różne sytuacje, w których profesjonalni i amatorscy fotografowie poświęcają się oraz wykazują kreatywnością by uchwycić jak najlepsze ujęcia.

Przedstawiono tutaj m.in. próby fotografowania z lampą błyskową w jaskini pełnej nietoperzy czy uchwycenia toczącej się po ulicy płonącej opony. Całość kończy szybki pokaz wykonanych zdjęć.

Za reklamę odpowiada agencja Grey New York. Wyprodukowała ją firma MJZ, a rolę reżysera pełnił Nicolai Fuglsig. Wygrana ta przerwała 4-letnią passę agencji Wieden + Kennedy, która w tym roku była nominowana za spot „Jogger” zrealizowany dla Nike’a.

Dwie pozostałe nominacje do tej nagrody to opracowany przez BBH i Google Creative Lab „Jess Time” promujący przeglądarkę Chrome oraz będący reklamą Grey Poupon's  „The Chase” autorstwa agencji Crispin Porter + Bogusky.

W tym roku nagrody Emmy rozdano po raz 65.

Dołącz do dyskusji: Grey New York otrzymało nagrodę Emmy za najlepszą reklamę 2013 roku (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
barnaba
Hm... d... nie urywa.
odpowiedź
User
abanrab
Amerykanom urwała :)
odpowiedź
User
dział reakcji
Owszem – nie urywa, ale podobne malkontenctwo polskie jest właśnie przyczyną braku JAKICHKOLWIEK w miarę przyzwoitych reklam na naszym rynku. Wszyscy tak wybrzydzają, że marketerzy robią jak najbardziej obślizgłe i bezpłciowe reklamy, bo wtedy choć się nie podobają, ludzie są w stanie mechanicznie, jak papugi, powtórzyć komunikat. Nikt nie ma zwyczaju myśleć.
odpowiedź