Grayling Poland z 2 mln zł zysku, przychody 18 proc. w górę
W ub.r. wpływy agencji komunikacji Grayling Poland poszły w górę o 18,5 proc. do 17,53 mln zł, z przy nieco niższej dynamice kosztów operacyjnych zysk netto wzrósł z 1,42 do 2,02 mln zł.
W ub.r. Grayling Poland realizowała działania m.in. dla Mars Polska, TikToka, KHNP Polska, Griffin Real Estate, Circle K, Primak i BMW Polska. W br. do jej klientów dołączyli Badoo, Glovo i DHL.
Koszty operacyjne agencji zwiększyły się w u.br. o 14,4 proc. do 14,74 mln zł. Wydatki na usługi obce wzrosły z 8,5 do 9,96 mln zł, na wynagrodzenia - z 3,59 do 3,68 mln zł, a na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze - z 543,3 do 793,4 tys. zł. Spółka zatrudniała średnio 38 osób.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Natomiast koszty finansowe Grayling Poland poszły w górę ze 134,8 do 271 tys. zł. Zysk operacyjny wzrósł z 1,9 do 2,79 mln zł, a zysk netto - z 1,42 do 2,02 mln zł.
Zeszłoroczny zysk netto zasilił kapitał zapasowy agencji, o czym zdecydowała spółka Grayling CEE jako jej jedyny udziałowiec.
W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2021 r., a poprzedni - 2020 r.
Dołącz do dyskusji: Grayling Poland z 2 mln zł zysku, przychody 18 proc. w górę