Gigababcia z Gigawnuczkami reklamuje #Fremium w Virgin Mobile
Wirtualny operator telekomunikacyjny Virgin Mobile pod hasłem „Daj się rozpieścić!” zaczyna kampanię reklamującą wprowadzoną właśnie ofertę #Fremium. Akcję operator przygotował razem z firmami Lubię To, Film Fiction, Mindshare Polska i Marketing Wizzards.
W nowej kampanii Virgin Mobile występuje babcia znana z poprzednich reklam sieci - wcześniej promowała pakiet #BezLimitu. Tym razem towarzyszy jej grono dziwacznych Gigawnuczków, dla których bohaterka podejmuje się najróżniejszych zajęć: bawi się na dyskotece, a nawet czatuje na Tinderze.
Kampania promuje wprowadzoną właśnie ofertę #Fremium.
Akcja będzie prowadzona w telewizji, na outdoorze (w największych miastach i ich okolicach) oraz internecie (kluczowe portale ogólnotematyczne i serwisy lifestyle’owe).
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Lubię To. Spot telewizyjny wyreżyserował Filip Syczyński, a produkcją zajęło się studio Film Fiction. Planowaniem mediów zajęły się firmy Mindshare Polska (telewizja) oraz Marketing Wizzards i Lubię To (internet).
Dołącz do dyskusji: Gigababcia z Gigawnuczkami reklamuje #Fremium w Virgin Mobile