George Clooney „pomyłkowo” reklamuje Nespresso - pierwszy raz w polskiej tv (wideo)
28 listopada rozpocznie się pierwsza w polskiej telewizji kampania reklamowa ekspresów kawowych Nespresso. Spot z udziałem George’a Clooneya przygotowały firmy McCann Paris i MEC, a wyreżyserował Guy Ritchie.
W nowej kampanii Nespresso George Clooney okazuje się mniejszą atrakcją dla kobiet niż możliwość wypicia filiżanki espresso z ekspresu tej marki. Spot na potrzeby akcji nakręcono na mediolańskim osiedlu Garibaldi. Oprócz tej reklamy w ramach kampanii emitowany będzie 15-sekundowy spot prezentujący ekspres Lattissima+
Ruszająca 28 listopada akcja będzie pierwszą w Polsce kampanią Nespresso prowadzoną w telewizji - obejmie TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat i kanały tematyczne. Scenariusze obu spotów przygotowała agencja McCann Paris, a zakupem czasu reklamowego zajął się dom mediowy MEC. Kampania potraw do końca br.
Dołącz do dyskusji: George Clooney „pomyłkowo” reklamuje Nespresso - pierwszy raz w polskiej tv (wideo)