Gdańsk wybiera agencję do kompleksowej obsługi kreatywnej
Władze Gdańska prowadzą przetarg na kompleksową obsługę kreatywną w zakresie przygotowania kampanii promocyjnych i innych działań marketingowych. Oferty w nim złożyło 10 agencji, w tym m.in. Personal PR i Althermedia.
Wybrana w przetargu agencja będzie odpowiadać m.in.tworzenie koncepcji kreatywnych, scenariuszy kampanii promocyjnych i społecznych, tworzenie strategii kampanii promocyjnych, ich wdrożenie i realizacja, tworzenie programów lojalnościowych oraz media planów.
Zajmie się też projektowaniem formatów on-line,elementów przestrzennych, gadżetów, materiałów promocyjnych. Będzie również pisać teksty promocyjne, scenariusze spotów tv i radiowych, animacji i filmów, tworzyć treści www i systemy identyfikacji wizualnej itp.
Władze Gdańska będą pracować ze zwycięzcą przetargu do połowy br., a na ten cel przeznaczą 221,4 tys. zł brutto.
Oferty w przetargu złożyło 10 firm. Są to: NOVITZKY PIOTR NOWICKI (z ceną 92 250 zł), Personal PR (221 400 zł), Tarraya (51 660 zł), Skyline (73 800 zł), 2Pi Group (67 896 zł), ARTBEAT GROUP ( 51 660 zł), FAS DIGITAL & DESIGN (84 870 zł), SPOCO (70 110 zł), zjednoczenie.com (121 770 zł) i Althermedia (121 032 zł).
Dołącz do dyskusji: Gdańsk wybiera agencję do kompleksowej obsługi kreatywnej