SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gatta rozwija współpracę z Biedronką

Standy z rajstopami i pończochami marki Gatta są dostępne w sklepach w całej Polsce. Klientki mogą wybierać dedykowane także na Dzień Kobiet serie, których dla sieci Biedronka (pod marką Tom&Rose by Gatta) wyprodukowano 365 tysięcy sztuk.

To już druga tak duża akcja promocyjna Gatta i Biedronki. Poprzednia miała miejsce jesienią 2020 roku, objęła 3000 standów i ponad 440 tys. sztuk produktów.

- Współpraca Gatta z siecią Biedronka odnosi bardzo duży sukces sprzedażowy. Już podczas pierwszej edycji jesienią 2020 roku mieliśmy świetne opinie, a klienci Biedronki chętnie kupowali produkty Gatta. Stąd pomysł na wiosenną akcję - mówi adw. Tomasz Henclewski, pełnomocnik spółki FERAX, Kancelaria Henclewski & Wyjatek. - Warto zaznaczyć, że wszystkie nasze rajstopy powstają we własnych fabrykach w Polsce - dzięki czemu chronimy miejsca pracy w kraju - dodaje prawnik.

Właściciel Gatta walczy o przetrwanie

W związku pandemią Covid-19 oraz obostrzeniami związanymi z zakazem handlu spółki zarządzające marką Gatta rozpoczęły postępowanie sanacyjne. Dzięki temu utrzymana zostanie ciągłość produkcji i sprzedaży. Wszystkie placówki oferujące produkty GAatta mają gwarancję stałego zatowarowania, ochronione zostaną także miejsca pracy.

Zgodę na rozpoczęcie procesu sanacyjnego wobec spółek Ferax oraz Wola wyraził Sąd Rejonowy dla Łodzi – Śródmieścia w Łodzi, XIV Wydział Gospodarczy do Spraw Upadłościowych i Restrukturyzacyjnych.

Ferax to polski producent odzieży, bielizny i rajstop pod marką Gatta. Wytwarza je w zakładzie w Zduńskiej Woli, gdzie zatrudnia ok. 1400 osób. Sprzedaż prowadzi przez sieć 130 sklepów, z których 33 są prowadzone w ramach franczyzy.

 

Dołącz do dyskusji: Gatta rozwija współpracę z Biedronką

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Alantalas
Cóż.
Mariaż z dyskontem może pozwoli się utrzymać na powierzchni, ale część klientów zniesmaczona odejdzie.
odpowiedź