“Gala” o miastach - nowy projekt G+J Polska i MG Network
Wydawnictwo G+J Polska we współpracy z agencją MG Network rozpoczęło wydawanie specjalnych wydań magazynu “Gala” pokazujących polskie miasta poprzez ludzi z nimi związanych. Pierwsza publikacja traktuje o Wrocławiu.
Pomysłodawcą i liderem projektu jest Marta Pawłowska, dyrektor zarządzająca MG Network. - Pomyślałam, że warto by zacząć pokazać Polskę inaczej, to znaczy przez pryzmat, którzy w niej mieszkają i tworzą - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Pawłowska. Do zaangażowania w projekt przekonała spółkę G+J Polska, która jest klientem MG Network w zakresie obsługi PR.
Pierwszym wydaniem w serii będzie “Gala” poświęcona miastu Wrocław. W magazynie czytelnicy znajdą wywiady z ludźmi związanymi z tym miastem m.in. z Robertem Gonerą, Romanem Gutkiem, czy Jerzy i Magdą Schejbalami (aktorka pojawi się też na okładce pisma). W numerze opisane będą też m.in. wrocławskie wydarzenia kulturalne (m.in. festiwal Vratislavia Cantas) i ciekawe miejsca np. Sky Tower, park wody czy zoo. - Magazyn wyglądać ma tak jak normalna “Gala”, będą w nim stałe rubryki jak flesz, galatyka czy wywiad numeru. Będzie nie od odróżnienia na półce - podkreśla Pawłowska.
Numer o Wrocławiu liczyć ma 84 strony, wydrukowany zostanie w nakładzie 25 tys. egz., a kosztować będzie 4,99 zł. Dystrybuowany będzie w punktach sprzedaży prasy w całym woj. dolnośląskim oraz w 11 największych polskich miastach. “Gala” poświęcona stolicy Dolnego Śląska pojawi się w sprzedaży w poniedziałek 15 listopada br. i ma w niej pozostać przez sześć tygodni. W numerze znajdą się reklamy firm z Wrocławia, ale we współfinansowaniu projektu nie brał udział Urząd Miejski. Wydanie promowane będzie w czasopismach G+J Polska, oraz w wrocławskiej Esce i Radiu Wawa.
Pawłowska w planach ma następne wydania specjalne “Gali”. - Rozpoczęliśmy rozmowy z kolejnymi miastami – mówi, ale na zdradza na razie z jakimi.
Dołącz do dyskusji: “Gala” o miastach - nowy projekt G+J Polska i MG Network