Gabi Gold: zima na Dolnym Śląsku jest super!
!Znana z programu "Europa da sie lubić" Gabi Gold reklamuję turystykę aktywną na Dolnym Śląsku.
Od 1 grudnia w największych miastach Polski pojawiły się billboardy promujące turystykę zimową na Dolnym Śląsku. Reklama outdoorowa stanowi kolejny etap, prowadzonej od września przez Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego kampanii promującej osiem produktów turystycznych regionu, pod znanym już hasłem "Das ist Super. To je vyborne. Dolny Śląsk"
Twarzą zimowej odsłony kampanii jest Czeszka Gabi Gold, która wspólnie z Moniką Richardson oraz Steffenem Mollerem wystąpiła już w spocie telewizyjnym reklamującym Dolny Śląsk, emitowanym w połowie września w TVP, TVP 2, TVN i w Polsacie.
Celem kolejnej fali kampanii jest promocja turystyki aktywnej regionu w okresie zimowym, a co za tym idzie stworzenie wizerunku Dolnego Śląska jako miejsca atrakcyjnego nie tylko ze względu na bogactwo zabytków i kultury regionu (co poruszono w jesiennej odsłonie kampanii), ale także jako idealne miejsce na aktywny wypoczynek.
Wcześniejsza odsłona kampanii obejmowała reklamę w TV, w prasie, w internecie oraz także na billboardach. Kolejna fala promocji przewidziana jest na wiosnę 2008 r.
Kampania współfinansowana jest ze środków unijnych, z
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Koszt kampanii to
ponad 9 mln złotych.
Kampanii tworzona jest wspólnie z konsorcjum Business Consulting
& Digital Center, media zakupił dom mediowy Stracom.
Dołącz do dyskusji: Gabi Gold: zima na Dolnym Śląsku jest super!