Fujiflm Polska klientem MullenLowe MediaHub
Firma Fujifilm Polska powierzyła agencji mediowej MullenLowe MediaHub Poland obsługę mediową marki Instax w telewizji i na VOD. Klient został pozyskany w wyniku wygranego przetargu na działania lokalne, dotyczące Polski.
Firmy nie ujawniają szczegółów dotyczących przetargu. Nie podają też, na jak długo zawarły umowę.
Instax to marka tzw. aparatów natychmiastowych. Kampania, która właśnie wystartowała przebiega pod hasłem „Don't just take, give".
- Instax ma w swojej ofercie najciekawsze i najbardziej różnorodne natychmiastowe aparaty fotograficzne. W świecie cyfrowym, ciągłego pośpiechu małe odbitki są często jedyną widoczną pamiątką wydarzenia, w którym uczestniczyliśmy - mówi Ewa Góralska, dyrektor zarządzająca w MediaHub Poland.
Kampania potrwa dwa miesiące.
Dołącz do dyskusji: Fujiflm Polska klientem MullenLowe MediaHub