Frosta wybiera Personal PR
Producent mrożonek Frosta, powierza obsługę elementów komunikacji korporacyjnej oraz relacji z otoczeniem zewnętrznym agencji komunikacji zintegrowanej, Personal PR.
Współpraca obejmuje zakres profesjonalnego wsparcia w zarządzaniu komunikacją korporacyjną oraz nadzorowania komunikacji z interesariuszami B2C. Za działania po stronie agencji odpowiadają działy media relations oraz social media.
– Dobra komunikacja to klucz do pozytywnych relacji w środowisku biznesowym. Dzięki przemyślanym i odpowiednim działaniom jesteśmy w stanie zapewnić ciągłość prawidłowego obiegu informacji w otoczeniu marki FRoSTA. Jestem przekonana, że nasza współpraca przełoży się na pozytywne doświadczenia komunikacyjne dla interesariuszy naszego klienta – mówi Karolina Janik, CEO Personal PR.
Strony nie ujawniają szczegółów umowy.
– W obecnych czasach, kiedy konsument staje się coraz bardziej świadomy i wymagający, marki muszą zapewniać nie tylko doskonałe produkty, ale także efektywną i transparentną komunikację. Taka filozofia przyświeca również firmie FRoSTA, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją Personal PR. Wspólne działania pozwolą zintensyfikować i usprawnić dialog z klientami na różnych etapach procesu zakupowego, co sprawi, że marka będzie bliżej swoich odbiorców, a relacje z nimi staną się jeszcze bardziej otwarte i autentyczne – podkreśla Aleksandra Wysocka, marketing director Frosty Poland & CEE.
Dołącz do dyskusji: Frosta wybiera Personal PR