Forum Film Poland znów klientem Carat Polska
Dom mediowy Carat Polska (należący do Dentsu Aegis Network Polska) rozpoczął obsługę dystrybutora filmowego Forum Film Poland. Pracował już dla niego w latach 2003-2013.
Carat Polska dla Forum Film Poland będzie odpowiadał za przygotowanie i realizację zintegrowanych strategii marketingowych oraz planowanie i zakup wszystkich mediów do kampanii reklamujących filmy wprowadzane do dystrybucji kinowej przez firmę. Pierwsze akcje w ramach współpracy będą promować filmy „Hercules” oraz „Bardzo Poszukiwany Człowiek”.
- W związku z nowymi wyzwaniami stojącymi przed firmą, postanowiliśmy ponownie podjąć współpracę z domem mediowym Carat - tłumaczy Paweł Fiłonowicz, marketing manager w Forum Film Poland. - Carat ma istotne doświadczenie w pracy przy marketingu filmowym, które wspólnie budowaliśmy przez lata współpracy. To unikalna wiedza na polskim rynku mediowym - przekonuje.
Przez ostatni rok dla Forum Film Poland pracował Starlink. Reklamodawca bez przetargu zdecydował się wznowić współpracę z Carat Polska. Nie podano, na jak długo została podpisana umowa.
Dołącz do dyskusji: Forum Film Poland znów klientem Carat Polska