“Forbes” z książką “Włącz się do gry”
Do części nakładu listopadowego wydania miesięcznika “Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) dołączona została książka “Włącz się do gry” autorstwa Sheryl Sandberg, jednej z najbardziej wpływowych kobiet na świecie.
Mutacja “Forbesa” z książką kosztuje 32,90 zł. Magazyn bez dodatku kupić można w normalnej cenie 11,90 zł.
Wydanie książki wsparte jest reklamami w radiu (Radio PiN), prasie (“Dziennik Gazeta Prawna”, “Puls Biznesu”), internecie (m.in. Bankier.pl i Onet.pl), na billboardach oraz w mediach Ringier Axel Springer Polska. Kampanię przygotował dział marketingu wydawcy.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Forbesa” w I półroczu br. wyniosła 28 527 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: “Forbes” z książką “Włącz się do gry”