Fiona Lloyd i Sanjay Nazerali globalnymi szefami Carat i dentsu X
Grupa reklamowa dentsu international utworzyła dwa nowe stanowiska kierownicze wyższego szczebla: Fiona Lloyd awansowała na stanowisko globalnego prezesa marki w Carat, a Sanjay Nazerali został nowym globalnym prezesem marki w dentsu X.
Te dwie nominacje na stanowiska kierownicze to element strategii dentsu mającej na celu przywrócenie pozycji lidera w ramach należących do dentsu międzynarodowych agencji medialnych: Carat, dentsu X i iProspect.
Fiona Lloyd pracuje w dentsu od 2005 r. Od tego czasu zajmowała kluczowe stanowiska kierownicze zarówno w Carat UK, jak i na całym świecie, w tym jako dyrektor ds. klientów i globalny dyrektor ds. marketingu. Ostatnio, jako managing director Carat Global, stała na czele globalnego rebrandingu agencji.
Nazerali dołączył do dentsu ponad siedem lat temu, początkowo pracował w Carat jako global chief strategist, a następnie przeniósł się do dentsu X w 2018 roku w ramach planu, aby marka stała się światową agencją medialną. Od tego czasu dentsu X zostało nazwane najszybciej rozwijającą się agencją przez RECMA. Przed dołączeniem do dentsu był wiceprezesem ds. marketingu w MTV Europe, a następnie pierwszym w historii globalnym CMO w BBC News.
Lloyd i Nazerali, wraz z Amandą Morrissey (która dołączyła jako globalny prezes iProspect w październiku 2020 r.), stanowią globalne przywództwo trzech światowych marek medialnych w ramach dentsu international.
Dołącz do dyskusji: Fiona Lloyd i Sanjay Nazerali globalnymi szefami Carat i dentsu X