Feeders Agency przygotuje kampanię Oleju Wielkopolskiego
Feeders Agency wygrała przetarg organizowany przez firmę Princes Food na Kampanię 360 promującą Olej Wielkopolski.
W ramach wygranego przetargu agencja przygotuje big idea całej kampanii, spot telewizyjny, key visual, stronę www i assety na potrzeby promocji marki w digitalu.
Start działań reklamowych planowany jest na drugą połowę stycznia tego roku. Agencja Feeders realizuje je we współpracy z domem
produkcyjnym Sputnik Studio.
Marka Olej Wielkopolski należy do brytyjskiej firmy Princes Food Besloten Vennootschap, zajmującą się produkcją żywności i oraz napojów.
Feeders Agency to agencja kreatywna założona przez Kubę Sagana i Łukasza Szczybelskiego. Wspólnie z 2012 Agency tworzy grupę reklamową, wspierającą się w realizacji kampanii zintegrowanych.
Dołącz do dyskusji: Feeders Agency przygotuje kampanię Oleju Wielkopolskiego